coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

ردمی K70 اولترا شیائومی با چیپست Dimensity 9300+ در گیک‌بنچ ظاهر شد

ردمی کا70 و کا70 پرو ماه‌هاست که به طور رسمی معرفی شده اند. اکنون کاربران مشتاقانه منتظرند تا ردمی K70 اولترا شیائومی با حضورش این مجموعه را تکمیل کند.پس از کسب گواهینامه‌های متعدد توسط ردمی K70 اولترا شیائومی می‌توان حضور آن را در بازار قطعی تلقی کرد. حالا اطلاعات جدید این دستگاه در گیک‌بنچ ظاهر شده تا کاربران با برخی از مشخصاتش آشنا شوند.


بیشتر بخوانید:


مشخصات ردمی K70 اولترا شیائومی

نمونه اولیه‌ای که در پایگاه داده Geekbench مشاهده شده نشان از وجود تراشه مدیاتک دایمنسیتی 9300+ و 16 گیگابایت رم دارد اما انتظار می‌رود تا زمان عرضه گزینه‌های بیشتری در دسترس قرار بگیرند.

ردمی K70 Ultra از روز اول اندروید 14 را با HyperOS شیائومی اجرا می‌کند. نمونه اولیه در Geekbench 6.3 امتیاز تک هسته‌ای 2218 و امتیاز چند هسته‌ای 7457 را کسب کرد.

مشخصات ردمی K70 اولترا شیائومی

ردمی قبلاً اعلام کرده بود که K70 Ultra رتبه IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب و گواهینامه پشتیبانی از شارژ سیمی 120 واتی را کسب و ارائه کرده است.

بهرحال شایعه شده که این دستگاه در ماه جاری عرضه می‌شود. بنابراین می‌توان انتظار داشت طی روزها و هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری از این دستگاه منتشر شود.

اگرچه ردمی K70 Ultra شیائومی هم فقط محدود به چین است اما می‌توان به عنوان پایه‌ای برای Xiaomi 14T Pro آتی به ان نگاه کرد، بعید نیست که تاریخ تکرار شود چرا که K60 Ultra همان چیزی است که Xiaomi 13T Pro بر اساس آن ساخته شده البته با برخی تغییرات.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره ردمی K70 Ultra شیائومی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر