coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

شایعه: آیفون 16 پرو بار دیگر از لنز زوم تله‌ پریسکوپ استفاده می‌کند

طبق گزارشات اخیر، لنز زوم تله‌ پریسکوپ که در آیفون 15 پرو مکس استفاده شده بود، در مدل‌های بیشتری از نسل آیفون 16 نیز به کار خواهد رفت. این گزارش‌ها تأیید می‌کنند که اپل سفارشات بیشتری برای این قطعه ثبت کرده است.در حال حاضر، آیفون 15 پرو مکس تنها مدلی است که از لنز تله‌پریسکوپ استفاده می‌کند. این سیستم لنز پریسکوپی به این مدل امکان زوم اپتیکال 5 برابری را می‌دهد، در حالی که زوم اپتیکال آیفون 15 پرو تنها 3 برابر است.


بیشتر بخوانید:


استفاده از لنز زوم تله‌ پریسکوپ در نسل بعدی آیفون

DigiTimes Asia گزارش کرده که اپل در حال آماده‌سازی برای گسترش استفاده از لنزهای پریسکوپی است. در راستای این تغییرات، اپل قصد دارد دامنه تامین‌کنندگان خود را نیز گسترش دهد و به تأمین‌کنندگان فعلی مانند Largan Precision، شرکت Genius Electronic Optical را نیز اضافه کند.

شایعات متعددی وجود دارند که اپل قصد دارد این سیستم لنز را در مدل‌های بیشتری از مجموعه آیفون 16 به کار ببرد.

لنز زوم تله پریسکوپ امکان زوم 5 برابری را فراهم می‌کند
لنز زوم تله پریسکوپ امکان زوم 5 برابری را فراهم می‌کند

این گزارش‌ها حاکی از آن است که لنز زوم تله‌ پریسکوپ در آیفون 16 پرو نیز استفاده خواهد شد و مدل پرومکس نیز به استفاده از این لنز ادامه خواهد داد. این به معنای آن است که قابلیت زوم بیشتر تنها برای مدل‌های پرو و نه مدل‌های استاندارد موجود خواهد بود.

شایعات دیگر نیز بیان می‌کنند که مدل‌های پرو دارای حسگر دوربین 48 مگاپیکسلی اضافی در پشت خواهند شد که جایگزین حسگر 12 مگاپیکسلی در دوربین فوق عریض می‌شود. پوشش‌های جدید ممکن است پخش نور را کاهش دهند، در حالی که لنزهای نازک‌تر می‌توانند وزن دستگاه را کم کرده و اندازه برآمدگی دوربین را کوچکتر کنند.

این تغییرات می‌تواند تجربه عکاسی با آیفون‌های جدید را بهبود بخشد و جذابیت بیشتری برای کاربران حرفه‌ای ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: 

منبع: appleinsider

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر