coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

گلکسی A55 سامسونگ اولین گوشی است که آپدیت ژوئیه 2024 را دریافت می‌کند

گلکسی A55 سامسونگ به عنوان اولین گوشی هوشمند آپدیت ژوئیه 2024 را دریافت می‌کند. به نظر می‌رسد غول فناوری کره‌ای از میان تمامی گوشی‌های هوشمندش تصمیم گرفته به روزرسانی ماه ژوئیه را به جدیدترین میان‌رده‌اش برساند.در واقع طی چند ماه اخیر این اولین به روزرسانی است که گلکسی A55 سامسونگ دریافت می‌کند. گرچه سامسونگ وعده عرضه آپدیت‌های ماهانه را برای گوشی میان‌رده اش داده بود اما به نظر می‌رسد نتوانست به برنامه‌اش پایبند بماند.


بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو


قابلیت‌های آپدیت ژوئیه 2024 برای گلکسی A55 سامسونگ

ظاهراً یکی از دلایل پشتیبانی این گوشی از به‌روزرسانی‌های یکپارچه این است که به کاربران اجازه می‌دهد در حین نصب به‌روزرسانی‌ها به استفاده از دستگاه ادامه دهند، اما این موضوع رسما توسط سامسونگ تأیید نشده است.

به هرحال به روزرسانی ژوئیه اکنون با شماره ساخت A556EXXS4AXF6 در هند عرضه شده است. البته هنوز زمان ورود آن به سایر مناطق مشخص نیست اما احتمالا خیلی طول نخواهد کشید.

البته توجه داشته باشید این یک به روزرسانی امنیتی است و هیچ قابلیت جدیدی به گوشی شما اضافه نمی‌کند. در واقع پچ ژوئیه فقط 25 آسیب‌پذیری کشف شده در اندروید و 33 آسیب‌پذیری را که فقط دستگاه‌های گلکسی را تحت تأثیر قرار می‌دهند برطرف می‌کند.

طبق معمول برای دریافت این به روزرسانی کافیست به بخش تنظیمات رفته، وارد بروزرسانی نرم‌افزار شده و دانلود و نصب را بزنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گلکسی A55 سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر