coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

نسخه اسلیم گلکسی زد فولد 6 با مشخصات بهتر تا اواخر 2024 عرضه می‌شود

شایعات متعددی پیرامون نسخه اسلیم گلکسی زد فولد 6 منتشر شده است. با این حال، به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد ندارد این دستگاه را در رویداد Galaxy Unpacked که در 10 ژوئیه برگزار می‌شود، معرفی کند. طبق گزارش جدیدی، این دستگاه لغو نشده و چند ماه بعد عرضه خواهد شد.بر اساس گزارش TheElec، سامسونگ در حال توسعه نسخه باریک‌تری از گلکسی Z Fold 6 سامسونگ با صفحه‌نمایش‌های بزرگ‌تر است. گلکسی زد فولد 6 اسلیم قرار است با صفحه‌نمایش 6.5 اینچی در جلوی دستگاه و صفحه‌نمایش داخلی 8 اینچی عرضه شود.

اگر این اطلاعات درست باشد، هر دو صفحه‌نمایش از صفحه‌نمایش‌های 6.3 اینچی و 7.6 اینچی گلکسی Z Fold 6 بزرگ‌تر خواهند بود.

راهنمای خرید تکراتو


بیشتر بخوانید:


نسخه اسلیم گلکسی زد فولد 6 باریک‌تر با صفحه‌نمایش‌های بزرگ‌تر در راه است

گزارش‌ها حاکی از آن است که این نسخه اسلیم از گلکسی زد فولد 6 در سه‌ماهه چهارم سال 2024 روانه بازار خواهد شد. سامسونگ برنامه دارد بین 400,000 تا 500,000 واحد از این دستگاه تولید کند که تنها در کشورهای محدودی به فروش خواهد رسید. چین یکی از کشورهایی است که این دستگاه در آن عرضه خواهد شد.

هدف سامسونگ از این دستگاه نشان دادن امکان ساخت دستگاهی باریک‌تر از گوشی‌های فعلی گلکسی Z Fold است. با این حال، برای دستیابی به این هدف، شرکت مجبور شده تا قلم دیجیتال S Pen را حذف کند، بنابراین این دستگاه با قلم S Pen سازگار نخواهد بود. طبق گزارش، این دستگاه دارای مشخصات بالاتری نسبت به نسخه استاندارد خواهد بود، اما جزئیات دقیق آن فاش نشده است.

گلکسی Z Fold 6 سامسونگ در مراسم Galaxy Unpacked معرفی نخواهد شد
نسخه اسلیم گلکسی زد فولد 6 سامسونگ باریکتر با شاخصه‌های بهبود یافته عرضه خواهد شد

قیمت و دوربین‌های پیشرفته‌تر

با توجه به اینکه نسخه اسلیم گلکسی زد فولد 6 دارای صفحه‌نمایش‌های بزرگ‌تر و مشخصات بهتری است، انتظار می‌رود قیمت این گوشی بالاتر از نسخه استاندارد باشد.

برخی گزارش‌ها در گذشته ادعا کرده‌اند که نسخه باریک‌تر گلکسی Z Fold 6 با دوربین‌های پیشرفته‌تر عرضه خواهد شد، اما مشخص نیست که آیا این دستگاه می‌تواند با چهار دوربین گلکسی S24 Ultra رقابت کند یا خیر.

یک تولیدکننده قطعات در زنجیره تأمین سامسونگ گزارش داده که توسعه گلکسی Z Fold 6 slim از سه‌ماهه اول سال جاری میلادی آغاز شده است. فرآیند توسعه گوشی‌های پیشرفته سامسونگ معمولاً یک سال طول می‌کشد، بنابراین طبیعی است که عرضه این دستگاه نسبت به نسخه استاندارد گلکسی Z Fold 6 با تأخیر مواجه شود.

بیشتر بخوانید: 

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر