coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

افزایش تعداد کاربران همستر کامبت به 239 میلیون نفر ؛ زمان عرضه توکن همستر

همستر بازی جدید تلگرامی از زمان ورودش تاکنون رکودهای زیادی را کسب کرده است.اکنون بر اساس اعلام رسمی موسس تلگرام، تعداد کاربران همستر کامبت به 239 میلیون نفر رسیده است.

این روزها کمتر کسی است که با بازی همستر آشنایی نداشته باشد.این بازی تلگرامی از بدو ورودش تاکنون توانسته توجه کاربران بسیاری را به خود جلب کند.در همان هفته های ابتدایی کاربران همستر کامبت به 150 میلیون نفر رسیدند که خود این موضوع رکوردی جدید است اما ماجرا به همینجا ختم نمی‌شود.

راهنمای خرید تکراتو


بیشتر بخوانید:

زمان عرضه توکن همستر

سازوکار این بازی تلگرامی به نحوی است که شما به تعداد سکه هایی که جمع آوری کرده اید،پاداش می‌گیرید.دارایی شما هم ساعتی در حال افزایش است.کاربران اکنون منتظر لیست شدن آن هستند.طبق گزارش های منتشر شده از سوی کوین تلگراف، کانال یوتیوب «همستر کامبت» از زمان راه اندازی در ۲۴ ماه مه، تاکنون موفق شده ۳۲ میلیون مشترک به دست آورد. پروفایل «ایکس» آن ۱۱.۳ میلیون دنبال کننده دارد و کانال رسمی تلگرام «همستر کامبت» نیز  ۴۹.۴ میلیون مشترک دارد.

همانطور که گفته شد این بازی تاکنون رکوردهای بسیاری را جا به جا کرده.به طور مثال تعداد مشترکان صفحه یوتیوب همستر کامبت از تعداد مشترکان «میستر بیست» که پرمخاطب‌ترین کانال یوتیوب در سراسر جهان است، نیز فراتر رفته.همین موضوع باعث شد تیم همستر درخواست ثبت رکورد جهانی گینس را برای کانال یوتیوب کامبت داشته باشند چرا که این اول کانالی است که تاکنون موفق شده در مدت یک هفته، بیش از ۱۰ میلیون مشترک جذب کند.

اکنون پاول دوروف،موسس تلگرام  اعلام کرد که تعداد کاربران همستر کامبت طی 81 روز به 200 میلیون نفر رسیده است.او معتقد است موفقیت فراگیر این بازی باعث آشنایی 200 میلیون نفر با ارزهای دیجیتال و ورود آنها به بلاک چین شده است.

دوروف در ادامه به برخی دیگر از دستاوردهای خیره‌کننده این مینی بازی تلگرامی مانند رسیدن به ۱۰۰ میلیون کاربر ماهانه در مدت ۷۳ روز، اشاره کرد.طبق اعلام وی همستر موفق شده روزانه 4 تا5 میلیون کاربر جذب کند که آماری شگفت انگیز است.

موسس تلگرام زمان عرضه توکن همستر را نامشخص اعلام کرد و گفت:«به زودی، تیم همستر کامبت،  توکن خود را در تون ایجاد می‌کند و مزایای بلاک‌چین را به صدها میلیون نفر معرفی می‌کند. عصر جدیدی در حال فرا رسیدن است و ما شاهد ورود آن در زمان واقعی هستیم.»

همستر نیز به پاس قدرانی از پاول دروف سطح جدیدی را در بازی تحت عنوان The Creator یا سازنده و سطح 11 لانچ کردند که کاربران برای ورود به این مرحله نیاز به جمع آوری 18 میلیارد سکه دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تعداد کاربران همستر کامبت چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر