coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

تماشا کنید؛ اولین تصاویر واقعی از دوربین آنر مجیک وی 3 منتشر شد

همانطور که می‌دانید آنر مجیک وی 3 دوازده ژوئیه از راه می‌رسد. WhyLab یکی از افشاگران بنام حوزه تکنولوژی تصاویر جدیدی از دوربین این گوشی تاشو را در ویبو منتشر کرده است.روزگذشته مشخص شد که چهار رنگ مشکی، سبز، نارنجی و سفید برای این دستگاه انتخاب شده است. اکنون در تصاویر منتشر شده رنگ نارنجی آن با قاب دوربین طلایی و رنگ سفیدش با قاب دوربین نقره‌ای به نمایش در آمده است.


بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو


مشخصات آنر مجیک وی 3

تصاویری از این گوشی تاشو در حالت باز را به نمایش گذاشته شده تا نشان دهد زمانی که تاشوی جدید آنر باز است به باریک‌ترین تاشوی جهان تبدیل می‌شود.

آنر مجیک وی 3
آنر مجیک وی 3 در حالت باز، نازک‌ترین تاشوی جهان است

آنر مجیک وی 3 موفق شده نازکی را از نسل قبلی خود مجیک وی 2 به ارث ببرد. البته بخش بزرگی از این موفقیت هم به لطف باتری جدید 10٪ سیلیکونی است که ظاهرا Magic V3 را 4.4٪ نازک‌تر از نسل قبلی خود می‌کند.

در ادامه افشاگر WhyLab با انتشار پست دیگری در ویبو تصاویری از دوربین این دستگاه را منتشر کرد. آنر هنوز جزئیات دوربین را اعلام نکرده اما شایعات ادعا کردند که این دستگاه دارای یک دوربین تله فوتو پریسکوپ با زوم اپتیکال 3.5 برابر است.

داخل بدنه آنر مجیک وی 3 یک چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3، یک باتری با ظرفیت حدود 5000 میلی‌آمپر ساعت قرار گرفته که پشتیبانی از آن را شارژ سریع 66 واتی برعهده دارد.

جالب است بدانید، آنر یک تراشه Honor E1 ساخته که مدیریت انرژی را در Magic V3 بهینه می‌کند. طبق گزارش‌ها، این تراشه بازده انرژی را برای بهبود عمر باتری به حداکثر می‌رساند.

بر اساس این گزارش، این گوشی تاشو از اتصال ماهواره‌ای دو طرفه نیز پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود تا زمان عرضه اطلاعات بیشتری از این دستگاه فاش شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره آنرمجیک وی 3 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر