coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

شرایط فروش بایک بیجینگ X55 تیر 1403

شرایط فروش بایک بیجینگ X55 تیر 1403 اعلام شد. شرکت دیار خودرو بالاخره امکان ثبت سفارش این کراس‌اوور وارداتی را برای متقاضیان فراهم کرد.

با اعلام دیار خودرو، به عنوان یک شرکت واردکننده، شرایط فروش بایک بیجینگ X55 تیر 1403 مشخص شد. مطابق با این خبر تمامی متقاضیانی که در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی ثبت‌نام کرده می‌توانند بایک بیجینگ X55 را در اولویت خود قرار دهند. گفتنی‌ست که این خودرو بیش از 9 ماه است بدون تخصیص اولویت مانده بود و متقاضیان منتظر عرضه آن بودند. در ادامه با جزئیات خبر همراه ما باشید.

راهنمای خرید تکراتو


بیشتر بخوانید:


شرایط فروش بایک بیجینگ X55 تیر 1403

دیار خودرو سال پیش برای اولین بار بایک بیجینگ X55 را در نمایشگاه روایت خدمت در حضور عموم مردم رونمایی کرد. با گذشت این زمان، حالا بایک بیجینگ X55 در لیست خودروهای وارداتی سامانه یکپارچه قرار گرفته و افرادی که اسفند 1401 برای خرید خودروهای وارداتی اقدام کرده بودند، می‌توانند این کراس‌اوور را در لیست اولویت‌های خود قرار دهند.

پیش‌تر هم گفتیم که از فردا سه‌شنبه، 19 تیرماه 1403 امکان ثبت‌نام و اولویت‌بندی خودرو توسط متقاضیان اسفند 1401 و متقاضیان جدید وحود دارد. پس افرادی که قصد دارند بایک بیجینگ X55 را در اولویت خود قرار دهند، این امکان از فردا مهیا خواهد شد. ضمناً چس از تخصیص خودرو، دیار خودرو با متقاضیان قرارداد خواهد بست.

شرایط فروش بایک بیجینگ X55 تیر 1403

مشخصات فنی و آپشن های بایک بیجینگ X55

مشخصات فنی بایک بیجینگ X55 نسبت به خیلی از رقبا پیشرفته‌تر است. همچنین امکانات رفاهی و ایمنی بایک بیجینگ X55 نیز بسیار قابل قبول است. در پایین می‌توانید کاتالوگ بایک بیجینگ X55 را مطالعه کنید:

شرایط فروش بایک بیجینگ X55 تیر 1403

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص امکان اولویت‌بندی متقاضیان سامانه یکپارچه پس از طی مدتی طولانی چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسل کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر