coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

شرایط فروش فوق العاده هاوال H6 [+ جزئیات و قیمت]

شرایط فروش فوق العاده هاوال H6 توسط شرکت بی ام کارز اعلام شد. این طرح از طریق واریز مبلغ علی‌الحساب فعال و تا موعد تحویل به پایان می‌رسد.

شرکت BM Cars در جدیدترین طرح فروش خود، شرایط فروش فوق العاده هاوال H6 را اعلام کرد. مطابق با بخشنامه فروش بی ام کارز ، متقاضیان سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی که پیش‌تر این خودرو را در اولویت خود قرار داده می‌بایست مبلغ علی‌الحساب را به حساب شرکت واریز کنند.

راهنمای خرید تکراتو

همانطور که احتمالاً متوجه شده‌اید، قیمت هاوال H6 قطعی نیست و مابقی بهای خودرو باید در زمان تحویل توسط مشتری پرداخت شود. ضمناً امکان واریز وجه و تکمیل مراحل ثبت‌نام هاوال H6 به صورت اینترنتی است و روش حضوری وجود ندارد. جزئیات شرایط فروش هاوال H6 را می‌توانید در ادامه مطلب مطالعه کنید.


بیشتر بخوانید:


جزئیات شرایط فروش فوق العاده هاوال H6

مطابق بخشنامه، به اطلاع نمایندگی‌های مجاز BM Cars و متقاضیان این خودرو در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی که توسط وزارت صمت اولویت‌بندی شده می‌رساند که امکان واریز وجه و تکمیل ‌ثبت‌نام مهیا شده است.

متقاضیان از فردا سه‌شنبه، 19 تیرماه 1403 رأس ساعت 10 صبح می‌توانند به صورت اینترنتی برای واریز وجه اقدم کنند. مهلت واریز وجه هاوال H6 طبق بخشنامه تا ساعت 24 روز جمعه، 29 تیرماه 1403 است و باید ذکر کنیم که این مدت تحت هیچ شرایطی تمدید نخواهد شد.

لازم به ذکر است که متقاضی در زمن تحویل باید مبالغ اضافه شده از جمله شماره‌گذاری، مالیات، عوارض و غیره را به غیر از بهای باقی مانده خودرو پرداخت کنند.

جزئیات شرایط فروش فوق العاده هاوال H6

مشخصات فنی و آپشن های هاوال H6

در بحث مشخصات فنی هاوال H6 باید یگوییم که این خودرو نمونه‌ای مناسب به حساب می‌آید. همچنین امکانات رفاهی و ایمنی هاوال H6 نیز در سطح بسیار مناسبی قرار دارد. در کاتالوگ هاوال H6 می‌توانید تمامی مشخصات این خودرو کراس‌اوور را مطالعه کنید:

جزئیات شرایط فروش فوق العاده هاوال H6

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط فروش این کراس‌اوور جذاب چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر