coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

محدودیت های ثبت نام خودروهای وارداتی برای مشتریان جدید

همزمان با آغاز ثبت‌نام دور جدید عرضه خودروهای وارداتی، محدودیت های ثبت نام خودروهای وارداتی برای مشتریان جدید نیز اعلام شده است. در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

رئیس سازمان توسعه تجارت، در ادامه اخبار مربوط به واردات خودرو، از محدودیت های ثبت نام خودروهای وارداتی برای مشتریان جدید صحبت کرد. البته می‌دانیم که هر نوع طرح فروش خودرو در کشور مشمول برخی شرایط و محدودیت‌هایی می‌شود که طرح جدید نیز از این قاعده مستثنی نیست.

راهنمای خرید تکراتو

تمامی افرادی که قصد خرید خودروهای وارداتی دارند، از امروز می‌توانند برنامه عرضه خودروهای وارداتی را دنبال کرده و حساب وکالتی خود را با مسدودسازی مبلغ 500 میلیون تومان فعال کنند. ضمناً لیست برندهای خودروسازی دور جدید خودروهای وارداتی نیز اعلام شده که البته تا زمان اعلام طرح فروش خودروهای وارداتی، ممکن است تعداد آنها افزایش یابد.


بیشتر بخوانید:


محدودیت های ثبت نام خودروهای وارداتی برای مشتریان جدید

به نقل از اقتصاد آنلاین؛ مهدی ضیغمی، رئیس سازمان توسعه تجارت و معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن اشاره به آغاز ثبت‌نام خودروهای وارداتی ویژه متقاضیان جدید از فردا سه‌شنبه، 19 تیرماه 1403، درخصوص محدودیت‌ها و شرایط ثبت‌نام بیان کرد:

«در مرحله جدید عرضه خودروهای وارداتی، افرادی که دارای پلاک فعال انتظامی هستند، امکان ثبت‌نام را نخواهند داشت. البته برای آن دست از افرادی که بالای 5 سال است پلاک فعال دارند نیز شروطی را لحاظ خواهیم کرد.»

محدودیت های ثبت نام خودروهای وارداتی برای مشتریان جدید

ضیغمی پیش‌تر گفته بود که متقاضیان جدید باید در نظر داشته باشند که در صورت ایجاد حساب وکالتی و ثبت‌نام در سامانه خودروهای وارداتی، امتیازی از جنس اولویت مدت دار به این افراد تعلق نمی‌گیرد و از این پس برای هر دوره از سامانه وارداتی‌ها، امکان ثبت‌نام مشتری جدید وجود دارد.

رئیس سازمان توسعه تجارت اظهار کرد: «اگر مشتری امکان خرید قطعی خودرویی خاص را به علت حجم تقاضا نداشته باشد، برای شرکت در دوره‌های بعدی باید دوباره ثبت‌نام کند.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص محدودیت‌های و شروط ثبت‌نام متقاضیان دور جدید خودروهای وارداتی چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر