coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

گوشی پرچمدار Redmi K70 Ultra با نمایشگر جدید TCL رونمایی شد

گوشی پرچمدار Redmi K70 Ultra که به طور ویژه برای عملکرد بالا طراحی شده، قرار است اواخر این ماه در چین معرفی شود. امروز، وانگ تنگ توماس، معاون مدیر کل بخش بازاریابی شیائومی چین و مدیر کل برند ردمی، در یک پست ویبو، نمایشگر این گوشی را تأیید کرد.وانگ تنگ توماس در پست ویبو خود اشاره کرد که اخیراً در مراسم رونمایی از پنل نمایشگر جدید C8+ در ووهان، که نتیجه همکاری شیائومی و TCL Huaxing است، شرکت کرده. او به دو بهبود عمده در مواد C8+ اشاره کرد: طول عمر پیکسل‌ها بیش از 100 درصد افزایش یافته و بازده نوری به بالاترین سطح در صنعت رسیده است.


بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو


نمایشگر C8+ در گوشی پرچمدار Redmi K70 Ultra

Redmi K70 Ultra با این نمایشگر جدید C8+ و رزولوشن 1.5K به بازار خواهد آمد. گزارش‌ها حاکی از آن است که این نمایشگر تخت خواهد بود و از نرخ تازه‌سازی 144 هرتز پشتیبانی می‌کند. همچنین انتظار می‌رود که این گوشی به چیپ نمایشگر PixelWorks X7 مجهز شود تا تجربه بازی بهبود یابد. برای امنیت بیشتر، این گوشی دارای حسگر اثر انگشت درون صفحه خواهد بود.

مشخصات فنی Redmi K70 Ultra

گوشی Redmi K70 Ultra با پردازنده Dimensity 9300 Plus عرضه خواهد شد و در ترکیب‌های مختلفی از حافظه رم LPDDR5x و حافظه ذخیره‌سازی UFS 4.0 مانند 12GB+256GB، 12GB+512GB، 16GB+512GB و 16GB+1TB در دسترس خواهد بود.

گوشی پرچمدار Redmi K70 Ultra
گوشی پرچمدار Redmi K70 Ultra به حسگر اثرانگشت اولتراسونیک مجهز است

بعلاوه اینکه این دستگاه که احتمالا به‌زودی در دسته‌بندی بهترین گوشی های شیائومی 2024 قرار خواهد گرفت از باتری با ظرفیت 5500 میلی آمپر بهره‌ می‌برد که از شارژ سریع 120 واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

دوربین جلوی این گوشی 20 مگاپیکسل و واحد دوربین سه‌گانه پشتی شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال (OIS)، دوربین فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی خواهد بود. سایر ویژگی‌های مورد انتظار شامل فریم فلزی، واحد خنک‌کننده VC قدرتمند و شاسی با رتبه‌بندی IP68 است.

با توجه به این مشخصات، بنظر می‌رسد ردمی کا70 اولترا را بزودی در لیست بهترین گوشی های 2024 نیز خواهیم دید. چراکه به فناوری‌های مدرن و بروزی مجهز شده که ببسیاری از علاقمندان به این برند دبنالش هستند.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر