coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

فروش سری Mate 60 هواوی از 10 میلیون دستگاه گذشت [+ مشخصات تمامی نسخه‌ها]

براساس اطلاعات منتشر شده توسط یکی از منابع معتبر در شبکه اجتماعی ویبو با نام Digital Chat Station، فروش سری Mate 60 هواوی تا پایان ژوئن 2024 از مرز 10 میلیون دستگاه گذشته است. این رقم شامل فروش مدل‌های استاندارد Mate 60، Mate 60 Pro و نسخه لوکس RS Porsche Design می‌شود.با وجود محدودیت‌های تولید تراشه، هواوی به نظر می‌رسد با سری Mate 60 یک دستاورد جدید در فروش را رقم زده است. این شرکت از طریق کمپین‌های بازاریابی گسترده و ارائه تخفیف‌های موقت، به طور فعال محصولات پرچمدار خود را تبلیغ کرد که احتمالاً به عملکرد قوی فروش کمک کرده است.

پایه مشتریان وفادار این برند نیز نقشی اساسی در موفقیت سری Mate 60 هواوی ایفا کرده است. فروش اولیه قوی مدل Pro منجر به ادامه این روند مثبت شد و اکنون این سری به این نقطه عطف جدید در فروش دست یافته است.


بیشتر بخوانید:


مشخصات سری Mate 60 هواوی

هر دو مدل Mate 60 و Mate 60 Pro هواوی دارای مشخصات اصلی مشابهی هستند و تفاوت اصلی آنها در اندازه نمایشگر و ظرفیت باتری است. هر دو گوشی به نمایشگرهای LTPO OLED بزرگ با نرخ تازه‌سازی متغیر بین 1 تا 120 هرتز مجهز هستند که بر اساس محتوا، بهینه‌سازی عمر باتری را انجام می‌دهند.

میت 60 هواوی نمایشگر 6.69 اینچی دارد در حالی که Mate 60 Pro به نمایشگر بزرگتر 6.82 اینچی مجهز شده است. در قلب هر دو گوشی، چیپست Kirin 9000S با فرایند ۷ نانومتری قرار دارد. هر دو مدل دارای 122 گیگابایت رم هستند که کارکرد چند وظیفه‌ای و جابجایی بین برنامه‌ها را روان می‌سازد. گزینه‌های حافظه از 256 گیگابایت تا 1 ترابایت متغیر بوده که برای نیازهای عکس، ویدئو و دانلود برنامه کافی است.

دوربین اصلی هر دو مدل یک حسگر 50 مگاپیکسلی با دیافراگم متغیر بین f/1.4 و f/4.0 است. دوربین دوم Mate 60 یک لنز پریسکوپ 12 مگاپیکسلی و یک لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی است، در حالی که Mate 60 Pro از لنز پریسکوپ 48 مگاپیکسلی و همان لنز فوق عریض استفاده می‌کند. هر دو گوشی دارای دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی هستند.

مشخصات سری Mate 60 هواوی
مشخصات سری Mate 60 هواوی

مشخصات نسخه‌های پرو پلاس و RS آلتیمیت دیزاین

مشخصات نمایشگر Mate 60 Pro+ شبیه به مدل Pro است.  همچنین از دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی و دوربین عمق‌سنج سه‌بعدی برای تشخیص چهره ایمن بهره می‌برد

این مدل با یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با دیافراگم متغیر f/1.4-f/4.0، یک دوربین فوق عریض 40 مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو ماکرو فوق‌العاده 48 مگاپیکسلی، سیستم‌عامل HarmonyOS 4.0 و 16 گیگابایت رم و تا 1 ترابایت حافظه عرضه می‌شود.

میت 60 پرو پلاس هواوی امکانات منحصر به فردی مانند ارتباطات ماهواره‌ای دوطرفه و شارژ بی‌سیم معکوس 20 واتی را ارائه می‌دهد. هر دو مدل Mate 60 Pro و Pro+ از ارسال پیام‌های متنی دوطرفه از طریق شبکه Beidou پشتیبانی می‌کنند.

نسخه RS Ultimate Design دارای همان مشخصات قدرتمند Mate 60 Pro+ است، اما با بدنه سرامیکی لوکس و طراحی منحصر به فرد عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر