coinex
otetmarket
propification.com

موتورولا اج 50 وانیلی یک قدم به عرضه نزدیک‌تر می‌شود

همانطور که می‌دانید خانواده موتورولا Edge 50 را سه عضو Edge 50 Fusion، Edge 50 Pro و Edge 50 Ultra تشکیل می‌دهند اما اکنون گزارش‌های جدید از وجود یک عضو دیگر به نام موتورولا اج 50 وانیلی خبر داده‌اند.البته خبر وجود عضو جدید چندان هم تازه نیست چرا که تاکنون گزارش‌های متعددی از موتورولا اج 50 وانیلی صحبت کرده‌اند اما اکنون استانداردهای هند (BIS) مهرتائیدی بر این موضوع زده است.


بیشتر بخوانید:


عرضه موتورولا اج 50 وانیلی به هند محدود نیست

همانطور که مشخص است گواهی BIS به این معنی است که Edge 50 قطعا در هند فروخته خواهد شد اما نگران نباشید قرار نیست موتورولا اج 50 وانیلی فقط به هند محدود شود. ما قطعا شاهد حضور آن در بازارهای بین المللی خواهیم بود.

متاسفانه گواهی BIS اطلاعات دیگری را در اختیار ما قرار نداده اما خبر عرضه قریب الوقوع آن را اعلام کرده است.

Motorola Edge 50 Fusion
Motorola Edge 50 Fusion , موتورولا اج 50 فشن

گواهینامه FCC، پیش‌تر اعلام کرد که موتورولا Edge 50 با یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 68 واتی و مشخصات دیگری مانند NFC، بلوتوث، Wi-Fi 6، GPS و 5G  عرضه خواهد شد.

از آنجایی که موتورولا اج 50 وانیلی هر روز در گواهینامه‌های بیشتری ظاهر می‌شود، انتظار می‌رود طی چند روز آینده با مشخصات بیشتری از این گوشی هوشمند آشنا شویم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره موتورولا اج 50 وانیلی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر