coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

شایعات ادعا می‌کنند که سامسونگ گلکسی زد فولد 6 اولترا به حالت تعلیق درآمده است

سامسونگ فردا در رویداد بزرگ Unpacked خود در پاریس از گلکسی زد فولد 6 خود رونمایی می‌کند. مدتی است که شایعات مختلف از یک مدل باریک‌تر به نام گلکسی زد فولد 6 اولترا یا زد فولد 6 اسلیم صحبت می‌کنند.اما امروز یک شایعه جدید ادعا کرده که پروژه گلکسی زد فولد 6 اولترا برای مدت نامعلومی متوقف شده است. قرار بود این گوشی جدید علاوه بر بدنه باریک‌تر صفحه نمایش بزرگ‌تری هم نسبت به زد فولد 6 داشته باشد.


بیشتر بخوانید:


سامسونگ گلکسی زد فولد 6 اولترا فعلا عرضه نمی‌شود

البته نگران نباشید این گفته‌ها بدان معنی نیست که زد فولد 6 اسلیم هرگز وارد بازار نخواهد شد، فقط به نظر می‌رسد غول فناوری کره‌ای هنوز برنامه‌ای برای عرضه آن ندارد.

زد فولد 6 اسلیم اگر معرفی می‌شد باید با رقبایی مانند آنر مجیک وی 3 و شیائومی میکس فولد 4 که آن‌ها هم در این ماه معرفی می‌شوند، برای کسب عنوان باریک‌ترین گوشی هوشمند تاشوی جهان رقابت می‌کرد. این عنوان فعلا در اختیار آنر مجیک وی 2 قرار دارد.

گلکسی زد فولد 6 اولترا
گلکسی زد فولد 6 اولترا

شاید هم سامسونگ چون تاشوی جدیدش به قدر کافی نازک نبود عرضه آن را به تعویق انداخت. بهرحال همه این‌ها فعلا در حد حدس و گمان است.

اگر به دنبال نوآوری سخت‌افزاری در فضای تاشو می‌گردید بهتر است سراغ سایر رقبای چینی سامسونگ بروید، زیرا همانطور که از آمارها مشخص است سامسونگ از پیشتازی راحت در سهم بازار تاشو لذت می‌برد و طی چند وقت اخیر قابلیت منحصر به فردی را به تاشوی های خود اضافه نکرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره سامسونگ گلکسی زد فولد 6 اولترا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر