coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

شرایط فروش کامیون امپاور و فورس تیر 1403 [+ قیمت]

شرکت بهمن دیزل، شرایط فروش کامیون امپاور و فورس تیر 1403 در بورس کالا را اعلام کرد. متقاضیان در این طرح جدید می‌بایست ابتدا مبلغ پیش‌پرداخت را پرداخت کنند.

در جدیدترین طرح‌های فروش گروه صنعتی بهمن، شرایط فروش کامیون امپاور و فورس تیر 1403 در بورس کالا اعلام شده است. در کنار دو محصول ذکر شده، کمپرسی امپاور نیز عرضه شده است و متقضیان می‌توانند با پرداخت مبلغ پیش‌پرداخت، سفارش خود را ثبت کنند. لازم به ذکر است که این معامله براساس قوانین حاکم بر بورس است و دارای بندهایی همچون مالیات بر ارزش افزوده، سود انصراف سالانه، جریمه دیرکرد و غیره است. جزئیات شرایط فروش محصولات بهمن دیزل را می‌توانید در ادامه مطلب بخوانید.


بیشتر بخوانید:


شرایط فروش کامیون امپاور و فورس تیر 1403

شرکت بهمن دیزل با ارسال بخشنامه‌ای جزئیات عرضه 3 محصول خود شامل کامیون فورس 12 تن کابین خوابدار F210، کامیون امپاور باری BD 300C و کمپرسی امپاور BD 300 D را اعلام کرد. در طرح فروش مختص بورس کالاست و متقاضیان از فردا چهارشنبه، 20 تیرماه 1403 رأس ساعت 9 صبح می‌توانند برای ثبت سفارش در بورس اقدام کنند. ضمناً زمان ثبت سفارش تا پایان همان روز خواهد بود.

برای ثبت سفارش باید 10 درصد قیمت پایه خودرو به عنوان پیش‌پرداخت واریز شود. قیمت کامیون فورس 12 تن کابین خوابدار در این طرح 2 میلیاردو 97 میلیون تومان، قیمت کامیون امپاور باری 2 میلیارد و 685 میلیون تومان و قیمت کمپرسی امپاور 2 میلیارد و 626 میلیون تومان است.

شرایط فروش کامیون امپاور و فورس تیر 1403

شرایط فروش کامیون امپاور و فورس تیر 1403

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص قیمت و شرایط فروش محصولات بهمن دیزل در این طرح فروش چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر