coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

گلکسی S23 Ultra نسخه One UI 7.0 مبتنی بر اندروید 15 را دریافت می‌کند

یک دستگاه گلکسی S23 Ultra به صورت آنلاین مشاهده شده که سیستم‌عامل نسخه One UI 7.0 مبتنی بر اندروید 15 را اجرا می‌کند. این گزارش در حالی منتشر شده که رویداد سامسونگ فردا برای معرفی محصولات جدید این شرکت بزرگ کره‌ای برگزار می‌شود که نشان‌دهنده توسعه بروزرسانی نسخه One UI 7 برای دستگاه‌های موجود است.دیروز، یک دستگاه گلکسی S24 Ultra که با نسخه One UI 7.0 اجرا می‌شد به صورت آنلاین مشاهده شد. امروز، نوبت به مدل قبلی، یعنی گلکسی S23 Ultra رسیده که با همین نسخه از رابط کاربری دیده شود. این دستگاه در پایگاه داده Geekbench با اندروید ۱۵ مشاهده شده که احتمالاً پایه‌ای برای One UI 7.0 برای گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ خواهد بود.


بیشتر بخوانید:


مشاهده نسخه One UI 7.0 بر روی گلکسی S23 Ultra

نسخه‌ای از گلکسی S23 Ultra که با نسخه One UI 7.0 و اندروید 15 اجرا می‌شود، نسخه‌ای است که برای اپراتورهای تلفن همراه در ایالات متحده قفل شده است.

حال که گوگل اعلام کرده که اندروید 15 به مرحله پایداری پلتفرم رسیده، یعنی سیستم عامل اندروید 15 به حدی از تکامل رسیده که قابل استفاده برای توسعه‌دهندگان و سازندگان گوشی‌هاست. در نتیجه، سامسونگ ممکن است در حال آزمایش این نسخه جدید از اندروید بر روی گوشی‌های موجود خود باشد تا اطمینان حاصل کند که همه چیز به درستی کار می‌کند. این آزمایش‌ها به سامسونگ کمک می‌کند تا مشکلات احتمالی را پیش از ارائه نسخه بتای عمومی One UI 7.0 از بین ببرد.

سامسونگ قصد دارد در چند ماه آینده برنامه بتای عمومی One UI 7.0 را راه‌اندازی کند تا کاربران بتوانند این نسخه را قبل از انتشار نهایی آزمایش کنند و بازخورد خود را ارائه دهند. این به سامسونگ کمک می‌کند تا نسخه نهایی را بهبود بخشد و مشکلات احتمالی را رفع کند.

مشاهده نسخه One UI 7.0 بر روی گلکسی S23 Ultra
نسخه One UI 7.0 بر روی گلکسی S23 Ultra

سامسونگ احتمالاً ابتدا برنامه بتای One UI 7.0 را برای سری گلکسی S24 و گلکسی Z Fold 6 باز خواهد کرد و سپس به کاربران سری گلکسی S23 اجازه مشارکت خواهد داد. پس از 2-3 ماه آزمایش، سامسونگ ممکن است نسخه پایدار One UI 7.0 را برای گوشی‌های پرچم‌دار سازگار از سری گلکسی S و گلکسی Z منتشر کند.

پس از انتشار به‌روزرسانی One UI 7.0 برای گلکسی S23 Ultra، این گوشی تنها دو به‌روزرسانی اندروید دیگر خواهد داشت. شرکت کره‌ای قول داده بود که چهار به‌روزرسانی اصلی اندروید و پنج سال به‌روزرسانی امنیتی برای سری گلکسی S23 منتشر کند. همین موضوع برای گلکسی Z Flip 5 و گلکسی Z Fold 5 نیز صادق است.

سری گلکسی S24، گلکسی Z Flip 6 (احتمالاً) و گلکسی Z Fold 6 (احتمالاً) هفت سال به‌روزرسانی‌های اندروید و امنیتی دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: 

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر