coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

به گفته شیائومی ردمی کا 70 اولترا “پادشاه عملکرد” است [+مشخصات کلیدی]

پیش‌تر مشخص شد که ردمی کا 70 اولترا اواخر ماه جاری رسما عرضه خواهد شد. امروز ردمی با انتشار تیزری در ویبو، اطلاعاتی از گوشی جدیدش را به همراه تصاویر با کاربران به اشتراک گذاشت.ردمی گوشی جدید خود یعنی ردمی کا 70 اولترا را «پادشاه عملکرد» خطاب کرده است. تاکنون هم هیچ دلیلی برای این ادعا پیدا نشده چرا که این گوشی هوشمند به جدیدترین و برترین چیپست مدیاتک یعنی دایمنسیتی 9300+ مجهز است.


بیشتر بخوانید:


مشخصات ردمی کا 70 اولترا

ردمی کا 70 اولترا تاکنون موفق به دریافت گواهی IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب شده است. این دستگاه پشتیبانی از شارژ سیمی 120 واتی را نیز ارائه می‌کند. به احتمال زیاد این دستگاهی خواهد بود که شیائومی 14T پرو آینده بر اساس آن ساخته خواهد شد و برخلاف K70 Ultra که در خارج از چین فروخته نمی‌شود، در چند ماه آینده عرضه بین‌المللی خواهد شد.

ردمی کا 70 اولترا

به هرحال شایعات ادعا می‌کنند که ردمی K70 Ultra با حداکثر 24 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی، صفحه نمایش “1.5K” با نرخ تجدید 144 هرتز و باتری 5500 میلی‌آمپر ساعتی عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره ردمی کا 70 اولترا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر