coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

سری 14 شیائومی اولین گوشی‌هایی هستند که HyperOS 2 را دریافت می‌کنند

اسکرین شات فاش شده، سری 14 شیائومی را با نسخه نرم‌افزار HyperOS 2.0.240703 نشان می‌دهد. شیائومی سال گذشته این گوشی را با سیستم عامل HyperOS عرضه کرد.گزارش‌های جدید نشان می‌دهند که سیستم عامل HyperOS 2 بر روی سری 14 شیائومی آزمایش می‌شود. این بدان معنی است که سیستم عامل جدید به زودی عرضه خواهد شد.


بیشتر بخوانید:


سری 14 شیائومی احتمالاً ابتدا آپدیت HyperOS 2 را دریافت خواهد کرد

انتظار می‌رود HyperOS 2 یکی دیگر از نسخه‌های نرم افزاری شیائومی باشد. چرا که HyperOS از زمان عرضه تاکنون موفق شده توجه بسیاری از کاربران اندروید را به خود جلب کند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، HyperOS 2.0 بهبودهای قابل توجهی را در  HyperOS ایجاد خواهد کرد. علاوه بر برطرف کردن مشکلات قبلی این به روزرسانی ویژگی‌های زیادی را هم با خود به همراه دارد.

آخرین پرچمداران شیائومی احتمالاً ابتدا آپدیت HyperOS 2 را دریافت خواهد کرد.
تست داخلی HyperOS 2 قرار است در ماه اوت آغاز شود

سری شیائومی 15 که اواخر اکتبر معرفی می‌شود این سیستم عامل جدید با خود به همراه دارد. نسخه جهانی HyperOS 2، انتظار می‌رود که در اواخر دسامبر یا اوایل سال آینده عرضه شود. در کنار دستگاه‌های سری 14 شیائومی، سری Redmi K80 و سری Poco F6 یکی از اولین دستگاه‌هایی خواهند بود که این بروزرسانی را دریافت می‌کنند.

متاسفانه این برند هیچ یک از ویژگی‌ها را لو نداده اما می‌توان با اطمینان گفت که این به روزرسانی عملکرد سیستم را روان‌تر کرده و تجربه کاربران را بهبود می‌بخشد.

به هرحال انتظار می‌رود که این به‌روزرسانی پیشرفت‌های بیشتری را در انیمیشن‌های سیستم به همراه داشته باشد و برخی از ویژگی‌های هوش مصنوعی را هم با خود بیاورد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره سری 14 شیائومی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر