coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

طراحی و رنگ‌بندی زیبای سری ریلمی 13 پرو مشخص شد [+تاریخ عرضه]

ریلمی اوایل ماه جاری سری ریلمی 13 پرو خود را به نمایش گذاشت. از قرار معلوم سری جدید ریلمی در همین ماه وارد بازار هند خواهد شد. این برند علاوه بر اعلام زمان عرضه سری ریلمی 13 پرو ،طراحی آن را نیز فاش کرده است. احتمالا می‌دانید که سری جدید دو عضو به نام های ریلمی 13 پرو و ریلمی 13 پرو پلاس دارد که در سه رنگ سبز، طلایی و بنفش عرضه می‌شوند. قاب پشتی رنگ سبز از جنس چرم گیاهی و دو رنگ دیگر در قاب پشتی خود پنل‌های شیشه‌ای دارند.


بیشتر بخوانید:


سری ریلمی 13 پرو با الهام از نقاش فرانسوی طراحی شده‌اند

طبق اعلام Realme سری 13 پرو با همکاری موزه‌ی هنرهای زیبا (MFA) در بوستون طراحی شده و از نقاش فرانسوی اسکار-کلود مونه الهام گرفته است. مدل گلد مونه از “توده‌های گندم طلایی مونه تحت نور خورشید الهام گرفته است که رنگ‌ها گرما و آرامش را منتشر می‌کنند”، در حالی که نسخه‌ی بنفش مونه “زیبایی آرامش‌بخش گل‌های آبی که زندگی و شکوفایی را نمایان می‌کنند” را بازتاب می‌دهد.

این برند همچنین گفت که سری ریلمی 13 پرو با طراحی Miracle Shining Glass و Sunrise Halo عرضه خواهند شد. اولی دارای «میلیون‌ها ذره درخشان» است که به‌دقت روی شیشه‌های براق AG قرار گرفته تا «تقابل دینامیک نور و سایه موجود در آثار مونه» را بازتولید کند.

از سوی دیگر، طراحی Sunrise Halo “تضمین کننده‌ی بافت لوکس 360 درجه‌ای” است که هر جزئیات آن کار دقیق صنعتی را بازتاب داده و جذابیت ظاهری و راحتی ارگونومیک گوشی را افزایش می‌دهد که در کل باعث برتری این گوشی هوشمند از سایر رقبا می‌شود.

متاسفانه ریلمی جزئیات بیشتری از مشخصات مجموعه جدیدش ارائه نکرده اما تأیید کرد که دوربین هر دو گوشی هوشمند به سنسورهای 50 مگاپیکسلی Sony LYTIA مجهز خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تاریخ عرضه و طراحی سری ریلمی 13 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر