coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

کوپلینگ دنده ای

یک کوپلینگ دنده ای را برای کوپلینگ موتور الکتریکی 350 کیلو وات 1000 دور در دقیقه به یک سرعت بالا رانندگی انتخاب کنید شفت یک وینچ مانور حداکثر جداسازی شفت 6 میلیمتر است. شفت موتورقطر 85 میلی متر است و سوراخ 22 میلی متر × 14 میلی متر است. قطر وینچ شفت 75 میلی متر وکلید زدن 20 میلی متر × 12 میلی متر است. موتور و ویلچر هر دو طول 150 میلی متر دارند.

کاربرد کوپلینگ

هیدروکوپلینگ پین های برش برای برنامه های کاربردی مورد استفاده قرار می گیرد که در آنها مسدود می شود وو بارگیری می شود. زمانی که پین شکسته میشود، تجهیزات فیزیکی قطع، برای جلوگیری از آسیب استفاده میشود. اگردر مورد نظر باشد تنظیمات برشی ناشناخته است.

کوپلینگ عایق شده

برای از بین بردن جریان از دو نوع کوپلینگ فنری عایق شده دوجانبه، تک و یا سفت و محکم استفاده می شودجریان ولتاژ از یک شفت به دیگری و برای محافظت از تجهیزات الکتریکی حساس. آنها در نظر گرفته نشده است برای مقاومت در برابر جریان بالقوه بالایی، مدار کوتاه و یا هزینه های استاتیک. کوپلینگ های عایق شامل هاب های استاندارد و غلافی هستند و از قطر کمتر استفاده می کنند پیچ سوکت صفحات عایق شده ازساخته شده است مواد و بوشینگ واشر های عایق بندی ساخته شده است.

توضیحی درباره ی کوپلینگ

کوپلینگ فاصله برای برنامه های کاربردی پمپ کمپرسور، سرویس های متصل را ساده می کند

تجهیزات. کوپلینگ است Spacer از یک کوپلینگ دوجداره استاندارد با یک اسپیلر استفاده می کند

لوله و یک مجموعه اضافی از کوپلینگ دهنده ها. طول فاصله انداز برای تحویل سریع است

در اندازه های محبوب موجود است. طول های ویژه نیز موجود است.

هنگامی که فاصله بین تجهیزات بسیار بزرگ است، از واحدهای شناور استفاده می شود برای کوپلینگ اسپارک یک مونتاژ شناور استاندارد استاندارد شامل دو نوع استاندارد است کوپلینگ درگیری، دیسک های دو شکاف و یک شفت کوپلینگ. یک شفت شناور میتواند از بین برود نیاز به حمایت های تحمل اضافی در امتداد برگ فرعی،است به دلیل اینکه شفت توسط تجهیزات متصل از طریق کوپلینگ های تک کوپلینگ پشتیبانی می شود.

انواع کوپلینگ

کوپلینگ های XTSR52 یک کوپلینگ همه منظوره با سرعت بالا و گشتاور بالا هستند که مواردی که حداقل وزن کوپلینگ استفاده می شود. مطلوب کوپلینگ های XTSR52 در صورت مشخص شدن با API 610، ISO 14691 مطابقت دارند و دارای گواهینامه ATEX II 2GD c T6 هستند. کاربردهای متداول شامل پمپ های موتور و توربین، کمپرسورها، فن ها، غلتک های همگام، فیدرهای سیمی است..

مونتاژهای شفت شناور هنگامی استفاده میشود که فاصله بین تجهیزات برای کوپلینگ اسپارک بسیار زیاد است،یک مونتاژ شفت شناور استاندارد شامل دو نوع کوپلینگ درگیری جداگانه و شفت کوپلینگ است. یک شفت شناور می تواند نیاز به بلبرینگ های اضافی در امتداد شفت های پوشاننده را پشتیبانی نماید، زیرا شفت توسط آن تجهیزات متصل از طریق کوپلینگ های تک نفوذ پشتیبانی می شود

دیسک و قرقره نیز می تواند به راحتی به دست آورد.

نوع کوپلینگ فشرده

درگیری دوگانه نوع G20، نوع کوپلینگ نزدیک به دو نیمه فشرده است هر دو شکاف افقی و زاویه ای یا ترکیبی از این دو را به عنوان شناور پایانی در نظر بگیرید . این ایده آل برای تمام برنامه های افقی و نزدیک، از جمله فن ها، جرثقیلها، نوارهای نقاله، تجهیزات فولادی و کاغذی است. این با کیت شناور پایان محدودیت پذیر برای استفاده در موتورهای الکتریکی، ژنراتور و یا هر ماشین آلات با غلافی و یا غلتک مستقیم قابل استفاده است.)

کوپلینگ درگیری دوبل عمودی نوع GV20 یک کوپلینگ دنده ای با درگیری دوبل و افقی استاندارد برای انطباق با مونتاژ غلافی مرکز است.

تعریف کوپلینگ دنده ای

تعریف کوپلینگ دنده ای

شبکه های مخروطی ساخته شده از بالا فولاد آلیاژی مقاوم است و درجه حرارت به سختی فنر. سطح شبکه سپس دقیق است شانه به صورت فشرده سطح مولکول هاست اثر افزایش چشمگیر در رتبه بندی، ارائه قدرت ذخیره برای حیات طولانی تر و یا اجازه اندازه کوچکتر کوپلینگ انتخاب می شود. این تکنولوژی دقیق در ابتدا در تولید از اجزاء سطح پیچیده. آن استفاده شد

. استفاده اولیه از کوپلینگ گریس معمولی را از بین می برد چرخه روانکاری در حالی که هنوز ارائه روانکاری لازم به شبکه مخروطی با ترکیبی ازعکوپلینگرد گشتاور بالا یک چرخ دنده کوپلینگ و نگهداری کم از یک دیسک یا کوپلینگ الاستومر.است

شبکه دربرگیرنده یک کوپلینگ است آن یک کسری از هزینه کوپلینگ کامل است . شبکه های کشیده در دسترس از طریق پوشش قابل حمل سریع هستند طراحی جایگزین در محل شبکه های جایگزینی آنها را قادر می سازد بدون نیاز به هاب ها را حذف یا تغییر دهید یا مجددا راه اندازی کنند شفت به عنوان مورد نیاز با کوپلینگ دنده ای و بسیاری از طرح های الاستومر است هنگامی که تجهیزات اتصال کوپلینگ باید منتقل شوند، نقش طولانی تر و هزینه ها بسیار بیشتر میشود.

 

کاربرد کوپلینگ دنده ای

هنگامی که کوپلینگ شروع می شود، بخشی از روغن در داخل پر می شود ناحیه بیشترین لغزش به داخل بام شعاعی داخلی فشار داده می شود. برش ها و محفظه جبران کننده توسط چرخش قوی جریان داخلی این باعث پر شدن موثر روغن در کار می شود محفظه باید کاهش یابد و گشتاور مورد نظر محدود شود

tion (تقریباً دو برابر TN) باید در هنگام شروع به دست آید. توسط ابزار اتصالات اضافی گشتاور کوپلینگ در شروع عملیات شروع را می توان به حدود 1.5 بار محدود کرد ارزش رتبه بندی شده در طول اجرا برای سرعت بخشیدن به جبران محفظه دوباره به محفظه کار تخلیه می شود و این به کاهش لغزش کمک می کند.

سیستم درایو را تغییر می دهد این انرژی تاثیر را با انتشار افزایش زمان لرزش جذب میکند و بارهای اوج یا شوک را تا 30٪. کاهش می دهد این جذب شوک برای حرکت دوار، با تکیه بر انعطاف پذیری قابل پیش بینی از شبکه های فولادی برای انعطاف پذیری پیچیده. را نشان می دهد.

قطر کوپلینگها

اندازه، کوپلینگ Stelflex می تواند بارهای گشتاور را در جای خود قرار دهد 932،000 (Nm) و قطر شفت 508 میلیمتر.است انعطاف پذیری دو طرفه، نزدیک به هم طراحی برای استفاده در چهار تحمل سیستم های. دارای تقسیم افقی پوشش که به شبکه اجازه می دهد جایگزینی بدون حرکت تجهیزات متصل شده

یک کوپلینگ برای کوپلینگ یک موتور الکتریکی 55 و 1500 دور در دقیقه را انتخاب کنید درایو نوع لوب است. قطر شفت موتور 60 میلی متر است قطر شفت دمنده 45 میلی متر است. پیمان شفت 140 و 110 میلیمتر است. انتخاب یک کوپلینگ گیرنده دنده با یک جایگزین فاصله 3 میلی متری است.

درباره کوپلینگ

یک کوپلینگ برای خدمات معکوس برای کوپلینگ یک درایو دنده پایین را انتخاب کنید شفت سرعت به رول آسیاب رول. امتیاز موتور الکتریکی 37 کیلووات در سرعت پایه و گشتاور محدوده سیستم در کوپلینگ تخمین زده می شود 17000 Nm. سرعت کوپلینگ 77 rpm در موتور سرعت پایه قطر شفت درایو با یک کلید 100 میلی متر

28 میلی متر و 16 میلیمتر. جدول رول جدول قطر رول 135 میلی متر با یک کلید 36 میلی متر × 20 میلی متر. حداکثر فاصله شفت

فقط انحراف زاویه ای را در خود جای می دهد ممکن است با یک شفت جامد میانی استفاده شود برای قرار دادن دهانه های بلند، سه بلبرینگ برنامه هایی که در آنها بار شعاعی پشتیبانی می شود توسط کوپلینگ، مانند تک یاتاقان ژنراتورها، نوارهای تسمه V و غیره کوپلینگ های مینیاتوری سرعت سنج، رمزگذار، سوئیچ، بال اسکرو، پایه های تست، پمپ ها، کمپرسورها، سانتریفیوژها، تئودولیت، سونار، رادار، ترازو، کاربراتور. طراحی و ساخت بهینه شامل بسته های دیسک ضد زنگ و محافظت در برابر خوردگی است. تغییرات اضافی ممکن است

برای کاهش وزن کوپلینگ، یا نصب های ویژه برای تبدیل آن به یک جایگزین اقتصادی برای عملکرد بالا ساخته شده است

سبک ها راه حل های مهندسی متداول مانند حفاظت از اضافه بار گشتاور، عایق الکتریکی، جرقه در دسترس هستند.

کاربرد کوپلینگ در صنایع

با شفت عمودی شناور استفاده می شودبیش از 10 درجه، کوپلینگ GV52 نوع به عنوان کوپلینگ پایین برای حمایت از شفت استفاده می شود)

هاب های فلکس در شفت شناور مونتاژ هاب های فلکس در شفت شناوراجازه می دهد تا جایگزینی آسان تر و اجازه می دهد تا هاب های سفت و سخت با ظرفیت بیشتر حفره در شفت های تجهیزات متصل استفاده شود. این اغلب به معنای کوچکتر بودن اندازه کوپلینگ می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

هاب های سفت و محکم روی شفت شناور هنگامی که هاب های سفت و محکم روی شفت شناور هستند، کوتاهتر از دهانه شفت می تواند جایگزین شود، زیرا هیچ نقصی در پوشش وجود ندارد..

برای استفاده از ترمز چرخ دنده دوگانه یا تک سوار و کوپلینگ ترمز دیسک استفاده می شود برنامه های کاربردی مانند جرثقیل، بالابر و نوار نقاله. کوپلینگ ترمز چرخ و ترمز دیسک جایگزینی بین تجهیزات متصل شده و نیاز به از بین بردن سیکل شفت در موتورها و دنده های دنده برای برنامه های کاربردی که نیاز به ترمز دارند.

کوپلینگ

اگر از کوپلینگ سیال استفاده نمی شود، یک موتور بزرگ یا یک گشتاور راه اندازی بالا خاص موتور ممکن است مورد نیاز باشد این راه حل ها پرهزینه هستند و متغیرهای نامطلوب را معرفی می کنند در سیستم یک کوپلینگ سیال که به درستی انتخاب شده و پر شده باشد می تواند یک اولیه را ارائه دهد گشتاور شروع به طور ایده‌آل با نیازهای ماشین محرکه اولیه قابل دستیابی مطابقت دارد مقادیر گشتاور شروع از 40 درصد حداقل بار در حال اجرا تا a متغیر است حداکثر مقدار گشتاور راه اندازی اولیه که برابر با گشتاور شکست کامل موتور است حفاظت از اضافه بار هنگامی که دستگاه گیر می کند، عمر تک تک اجزا ممکن است به شدت کاهش یابد بدون حفاظت اضافه بار، انرژی ذخیره شده دستگاه در مرحله اول جذب می شود در مرحله دوم پس از جم، تنش‌های وارد بر اجزاء به چندین برابر حالت عادی افزایش می‌یابد مقادیر در حال اجرا ویژگی های لغزش جفت سیال، جذب ضربه را در یک دوره پخش می کند زمان، کاهش استرس بر روی قطعات و در نتیجه محافظت از ماشین آلات شما است.

اگر گشتاور بار افزایش یابد، لغزش افزایش می یابد که باعث سقوط رانر می شود در سرعت سیم پیچ سیال که بین پروانه و رانر در گردش است تا منبسط می شود فراهم کردن گشتاور اضافی میزانی که این سیم پیچ می تواند منبسط شود توسط تخت محدود می شود بافل روی دونده در نتیجه کوپلینگ های سیال حفاظت ذاتی اضافه بار را فراهم می کنند اگر افزایش گشتاور باعث انبساط سیال در مدار کار تا حد در تماس با بافل، کوپلینگ متوقف می شود و 100٪ این بالا می رود و می لغزد. لغزش گرما ایجاد می کند و دمای سیال افزایش می یابد مگر اینکه بار اضافی برداشته شود هنگامی که دما تا حد دمای دوشاخه همجوشی افزایش می یابد، هسته دوشاخه ذوب می شود و مایع از کوپلینگ آزاد می شود و به طور موثر برق را قطع می کند.

کوپلینگ سیال

اشی از لغزش بیش از حد، جایی که کوپلینگ کند می شود، اما متوقف نمی شود در این حالت دوشاخه تریپ همچنان می چرخد و در صورت گرم شدن بیش از حد سوئیچ را خاموش می کند لازم است در صورت گیر کردن کامل در سیستم، سوئیچ را خاموش کنید (قاب بیرونی جفت سیال در دور صفر و دوشاخه نمی تواند از طریق کلید بچرخد)، از نزدیکی استفاده کنید.

کوپلینگ سیال بر اساس بار کامل اسب بخار نیز انتخاب می شود به عنوان گشتاور مورد نیاز برای شروع بار در برخی از کاربردها مانند تسمه نقاله، آن ممکن است برای محدود کردن حداکثر گشتاور شروع در صورت امکان مطلوب باشد، کوپلینگ را انتخاب کنید بر اساس بار به جای رتبه موتور، به خصوص اگر موتور بزرگتر باشد کوپلینگ هایی که بر اساس سایز موتور انتخاب می شوند دارای گشتاور راه اندازی و حداکثر گشتاور اضافه بار در رابطه با رتبه موتوراست.

کوپلینگ های لایف لاین

کوپلینگ های لایف لاین مخصوص هستند طراحی شده تا بهترین شما باقی بماند راه حل اقتصادی با گسترش فواصل نگهداری، کاهش سایش و افزایش عمر مفید سیستم روغن کاری پیشرفته گریس بلند مدت فالک (LTG) چرخه های معمول روانکاری را حذف می کند تا 3 سال موقعیت مکانی سوراخ روانکاری در آستین تضمین می کند که یک گریس کافی است مخزن نزدیک حفظ خواهد شد مش دنده به علاوه، تماس مهر و موم نقطه ای بهتر است

شفت شناور

شفت شناور

مجموعه شفت شناور در هنگام فاصله بین آنها استفاده می شود تجهیزات برای کوپلینگ های اسپیسر بسیار عالی هستند. شناور استاندارد مونتاژ شفت از دو درگیری تک استاندارد تشکیل شده است کوپلینگ و یک شفت اتصال. یک شفت شناور می تواند از بین ببرد نیاز به تکیه گاه های یاتاقان اضافی در امتداد شفت های پوشا زیرا شفت توسط تجهیزات متصل از طریق تک پشتیبانی می شود کوپلینگ های نامزدی نوع G20 دو درگیری، نوع جفت نزدیک دارای دو است نیمه های منعطف برای قرار دادن هر دو افست و زاویه ای ناهماهنگی یا ترکیبی از این دو و همچنین شناور انتهایی. آی تی ایده آل برای تمام برنامه های افقی، بسته های نزدیک از جمله فن، جرثقیل سقفی، نوار نقاله، کارخانه فولاد و کاغذ تجهیزات. با کیت های شناور انتهایی محدود برای استفاده در آن سازگار است.

مجموعه شفت شناور در هنگام فاصله بین آنها استفاده می شود تجهیزات برای کوپلینگ های اسپیسر بسیار عالی هستند. شناور استاندارد مونتاژ شفت از دو درگیری تک استاندارد تشکیل شده است کوپلینگ، دو دیسک شکاف و یک شفت اتصال. یک قوطی شفت شناور نیاز به تکیه گاه های یاتاقان اضافی در طول دهانه را از بین ببرید شفت ها زیرا شفت توسط تجهیزات متصل پشتیبانی می شود از طریق کوپلینگ های نامزدی مجرد. هنگامی که با شفت شناور عمودی در شیب های بیش از 10 درجه استفاده می شود، کوپلینگ نوع GV52 به عنوان کوپلینگ پایینی برای پشتیبانی استفاده می شود شفت هاب های فلکس روی شفت شناور (RFFR) – مونتاژ هاب های انعطاف پذیر روی شفت شناور امکان تعویض آسان تر را فراهم می کند و اجازه می دهد تا هاب های سفت و سخت با ظرفیت سوراخ بیشتر برای استفاده در شفت تجهیزات متصل این اغلب به معنای کوچکتر است می توان از اندازه کوپلینگ استفاده کرد.

ترمز گشتاور

تاج گذاری در ریشه، نوک و صورت هر دندان به کاهش سایش کمک می کند آسیب ناشی از ناهماهنگی این اثر سه تاجی نوک را از بین می برد بارگذاری، در عین حال کاهش پس زدگی و فاصله های شعاعی. اتصال دهنده های قابل اعتماد و راحت بست های با استحکام بالا درجه 8 محافظت بیشتر در برابر شکست کوپلینگ در مفصل فلنج برای اطمینان از آسان ترین حالت ممکن مونتاژ و جداسازی قطعات، اتصال دهنده ها برای جلوگیری از خوردگی دارای روکش روی هستند و دارای مهره های قفلی بدون چرخش، که اجازه می دهد ارائه گشتاور و فرکانس حداکثر، چرخه کار و ترمز گشتاور درجه بندی خواهد بود اجازه می دهد انتخاب بیشتر تصفیه شده با استفاده از روش انتخاب فرمول. انجام شود.

  • بارهای بالا: استفاده از یکی از فرمول های زیر برای برنامه های کاربردی با استفاده از موتور با مشخصات گشتاور که بالاتر از حد طبیعی است؛ برنامه های کاربردی با متناوب عملیات، بارگذاری شوک، اثرات اینرسی به دلیل شروع و توقف و یا سیستم الغا وتکرار گشتاور بالا در اوج است.

قابلیت های کوپلینگ

شفت های نامرتب که به درستی جفت نشده اند در معرض تنش های شدیدی هستند که آسیب می بینند

بلبرینگ ها و مهر و موم ها همه یا همه ناهماهنگی های نشان داده شده در نمودارهای بالا هستند

موجود در تمام درایوهای متصل؛ بنابراین، ضروری است که کوپلینگ های انعطاف پذیر باشند

برای جلوگیری از آسیب پرهزینه به تجهیزات شما استفاده می شود

تراز اولیه ماشین آلات یکی از مهم ترین عوامل موثر است

عملکرد و قابلیت اطمینان کوپلینگ هر سبک خاص کوپلینگ مختص به خود را دارد

قابلیت‌های ناهماهنگی دستورالعمل‌های نصب و تراز کردن به طور کلی به شرح زیر است

الزامات تراز اولیه این مقادیر اولیه تقریباً یک سوم هستند

مجموع ظرفیت ناهماهنگی کوپلینگ به این معنی است که کوپلینگ به اندازه کافی است

ذخیره برای جبران ناهماهنگی های عملیاتی که در نتیجه ایجاد می شود

سایش یاتاقان، ته نشین شدن پایه، رشد حرارتی، کرنش لوله، و غیره با این حال،

هر چه به تراز اولیه نزدیکتر باشد، یک کوپلینگ باید حاشیه ذخیره بیشتری را جبران کند

برای ناهماهنگی در طول عمر دستگاه یک کوپلینگ که با بزرگ کار می کند

مقادیر ناهماهنگی عمر محدودی خواهند داشت، در حالی که یک جفت در داخل کار می کند

ظرفیت عمر بی نهایت خواهد داشت

مشتری و سازنده کوپلینگ باید متقابلاً اندازه صحیح و

کوپلینگ نوع برای برنامه کاربردی، عمر سرویس خوب در صورت مناسب بودن، به واقعیت تبدیل خواهد شد

مراحل نصب و تراز کردن دنبال می شود

صفحات زیر ترتیبات اولیه کوپلینگ و طبقه بندی بار را بر اساس نشان می دهد. کوپلینگ های سری است FLUDEX FG و FV برای این منظور طراحی شده اند.

محفظه کوپلینگ

شفت موتور معمولاً قوی‌تر وزن آن را تحمل می‌کند

حامل توپی (نسخه ریخته گری) و کوپلینگ اصلی. را

شفت یونیت دنده فقط درام یا دیسک ترمز را حمل می کند و

بخش سمت خروجی کوپلینگ انعطاف پذیر. در همین حال

زمان، اصل محفظه تاخیر سمت درایو با

ظرفیت افزایش گشتاور وابسته به زمان است

حفظ شد. کوپلینگ های FN زمینه های کاربردی یکسانی دارند

به عنوان کوپلینگ FV. با این حال، آنها مزایای ویژه ای را ارائه می دهند

طراحی دیسک ترمز به دلیل توزیع وزن.

تمام مواد از فولاد کوره الکتریکی است که از خطر پنهان ترک های ریز در فولاد مبدل جلوگیری می کند. تمام قطعات خالی یک بدنه هستند، بدون جوش هستند، خطرات احتمالی نشت را از بین می برند، فشار کاری سنگین قابل تحمل هستند.

اگر یک کوپلینگ FLUDEX با لغزش غیرمجاز بالا کار می کند برای مدت طولانی، پر کردن روغن و محفظه کوپلینگ بیش از حد گرم خواهد شد. شمع های ایمنی قابل ذوب که روغن پر شده را درون آن آزاد می کند محیط پس از رسیدن به دمای از پیش تعیین شده وجود دارد جلو در هر محفظه کوپلینگ تعبیه شده است. اینها از کوپلینگ محافظت می کنند از آسیب های جبران ناپذیر ناشی از گرمای بیش از حد یا فشار بیش از حد و موتور محرک را از دستگاه محرک جدا کنید.

/

پایان رپورتاژ

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر