coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

شیائومی از رنگ جدید «شیشه‌ای یخی» برای Redmi K70 Ultra رونمایی کرد

شیائومی رنگ جدید ردمی K70 اولترا با نام شیشه‌ای یخی را معرفی کرد.  این طراحی زیبا و منحصر‌ به‌ فرد شامل بدنه‌ای با فریم فلزی و پشت شیشه‌ای خمیده است که ترکیبی از زیبایی، احساس خوشایند و دوام را به ارمغان می‌آورد.دیروز خبری منتشر شد که شیائومی محصول جدیدش را پادشاه عملکرد خطاب کرده که تجربه بازی فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد. این گوشی در سه زمینه عملکرد برتر، بهترین نرخ فریم و بهره‌وری انرژی در یک بازی خاص و طولانی‌ترین مدت زمان ترکیب فناوری‌های نرخ فریم بالا و وضوح فوق‌العاده، ادعاهای برجسته‌ای دارد.


بیشتر بخوانید:


رنگ جدید ردمی K70 اولترا شخصیت قدرتمند آن را به نمایش می‌گذارد

آشنایی با مشخصات فنی

طبق اطلاعات فاش شده، Redmi K70 Ultra از چیپست مدیاتک دایمنسیتی 9300 پلاس بهره می‌برد که امتیاز بالای 2.22 میلیون در بنچمارک AnTuTu را کسب کرده است. این به معنای اجرای روان بازی‌های سنگینی مانند «Genshin Impact» با رزولوشن 1.5K و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز است.

صفحه نمایش این گوشی نیز یکی از نقاط قوت آن محسوب می‌شود. K70 Ultra اولین گوشی با صفحه نمایش مستقیم نسل جدید 1.5K است که بهترین حفاظت از چشم در نور کم و حاشیه‌های کوچک صفحه نمایش را فراهم می‌کند و تجربه‌ای جذاب و فراگیر ارائه می‌دهد.

رنگ جدید ردمی K70 اولترا
شیشه‌ای یخی رنگ جدید ردمی K70 اولترا است

ویژگی‌ها و قابلیت‌های گوشی Redmi K70 Ultra

گوشی ردمی K70 اولترا با ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی شاخصی همچون تراشه مدیا تک دایمنسیتی 9300+، نمایشگری با رزولوشن 1.5K+ و نرخ تازه‌سازی 144 هرتز که توسط Huaxing Optoelectronics تولید شده عرضه خواهد شد.

به لحاظ باتری این گوشی بنظر چیزی از بهترین گوشی‌های میان‌رده 2024 کم ندارد و از باتری 5500 میلی‌آمپر ساعتی که از شارژ سریع 20 واتی پشتیبانی می‌کند بهره می‌برد.

رنگ جدید ردمی K70 اولترا به فریم فلزی با پشت شیشه‌ای آن هماهنگ است و جلوه و زیبایی خاصی دارد. دوربین‌ها هم مجموعه‌ای از برترین‌ها را تشکیل داده که شامل دوربین اصلی Light Hunter 800 به همراه دوربین‌های 8 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی با بهره‌گیری از فناوری Xiaomi Image Brain می‌شوند.

ویژگی بعدی که در این گوشی دیده می‌شود، مقاومت در برابر گرد و غبار و آب با استاندارد IP68 است. به این معنی که خیالتان از بابت نفوذ آب و ورود گرد و غبار راحت باشد. حسگر اثر انگشت کوتاه‌برد و موتور ویبره 0809 از دیگر ویژگی‌هایی آن است که آن را به یک گوشی با عملکرد فوق‌العاده بدل می‌کند.

با توجه به ویژگی‌ها و قابلیت‌های برجسته، Redmi K70 Ultra با رنگ جدید شیشه‌ای یخی می‌تواند گزینه‌ای جذاب برای علاقه‌مندان به گوشی‌های هوشمند باشد که به دنبال تجربه‌ای متفاوت و منحصربه‌فرد هستند.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر