coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

قابلیت جدید My Week در Google Photos مشابه با اینستاگرام عمل می‌کند

به زودی قابلیت جدید My Week در Google Photos اضافه خواهد شد. این قابلیت که مشابه با استوری‌های اینستاگرام است، با فعال کردن برخی تنظیمات پنهان در اپلیکیشن Google Photos مشاهده شده است.بر اساس تصاویری که از رابط کاربری این ویژگی منتشر شده، My Week مثل یک فید محدود برای مخاطبان خاص و دعوت‌شده عمل خواهد کرد. کاربران می‌توانند نکات برجسته هفته‌ای خود را به صورت استوری‌گونه با دیگران به اشتراک بگذارند.


بیشتر بخوانید:


قابلیت جدید My Week در برنامه Google Photos چگونه عمل می‌کند

اپلیکیشن Google Photos علاوه بر ذخیره‌سازی عکس‌ها، مجموعه‌ای از ویژگی‌های پیشرفته مبتنی بر هوش مصنوعی را مانند «ویرایش جادویی» (Magic Editor)، «پاک‌کن جادویی» (Magic Eraser) و «رفع تاری عکس» (Photo Unblur) نیز ارائه می‌دهد. همچنین کاربران می‌توانند رسانه‌های حساس خود را با تأیید هویت قفل کنند یا با استفاده از قابلیت جستجو، به راحتی خاطرات خود را دوباره پیدا کنند.

این اپلیکیشن علاوه بر بازنشانی رسانه‌ها، به کاربران اجازه می‌دهد عکس‌ها و ویدئوهای خود را با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارند. به نظر می‌رسد گوگل قصد دارد این بخش از Google Photos را گسترش دهد.

پنج ماه پیش، اولین نشانه‌های قابلیت جدید My Week در کدهای اضافه شده به اپلیکیشن Google Photos مشاهده شد. در آن زمان گمان می‌رفت که این ویژگی به «خاطرات» (Memories) مرتبط باشد، اما اکنون مشخص شده که «My Week» شبیه به استوری‌های شبکه‌های اجتماعی عمل خواهد کرد، با این تفاوت که مخاطبان کمتری خواهد داشت.

گوگل قصد دارد با قابلیت جدید My Week گوگل فوتوز را گسترس دهد
گوگل قصد دارد با قابلیت جدید My Week گوگل فوتوز را گسترس دهد

اگرچه Google Photos به عنوان یک اپلیکیشن اجتماعی شناخته نمی‌شود، اما بسیاری از کاربران از قابلیت‌های اشتراک‌گذاری خانوادگی آن استفاده می‌کنند و این ویژگی می‌تواند به مخاطبان محدودتری خدمت‌رسانی کند.

یکی از کاربران توانست قابلیت جدید My Week را در نسخه‌ی جدید Google Photos فعال و گزارش کند. به نظر می‌رسد این ویژگی نسبت به دفعه قبل که مشاهده شد، بیشتر توسعه یافته و حداقل به صورت جزئی فعال است.

چطور ویژگی My Week را فعال کنیم؟

طبق تصاویری که از این ویژگی منتشر شده، وقتی «My Week» فعال شود، به صورت یک آیکون در بالا سمت چپ اپلیکیشن Google Photos نمایش داده خواهد شد که عبارت «معرفی My Week» را به همراه تصویر پروفایل کاربر و دکمه‌ی ‘+’ نمایش می‌دهد. با ضربه زدن روی این آیکون، کاربر می‌تواند این ویژگی را تنظیم کرده و عکس‌هایی را انتخاب کند که «دو هفته گذشته‌اش را زنده می‌کنند یا او را خوشحال می‌سازند.»

پس از تنظیم، کاربران می‌توانند دیگر کاربران Google Photos را به «My Week» خود دعوت کنند. افرادی که دعوت می‌شوند می‌توانند نکات برجسته هفتگی شما را در قالبی عمودی، مشابه استوری‌های اینستاگرام، مشاهده کنند و حتی عکس‌ها را لایک کرده و نظرات خود را بگذارند.

«My Week» شما در کاروسل خاطرات (Memories carousel) و همینطور برای دریافت‌کنندگان ذخیره خواهد شد.

همچنین، بررسی فایل APK نشان می‌دهد که گوگل ممکن است منوی اشتراک‌گذاری (Sharing activity) را به بخش به‌روزرسانی‌ها (Updates) منتقل کند و تغییراتی در رابط کاربری بخش مکان‌ها (Places) ایجاد کند که نقشه با پین‌های مشخص در بالا نمایش داده شود.

ییشتر بخوانید:

اختلال در فیلترشکن‌ها باعث کاهش 40 درصدی ترافیک اینستاگرام شده است

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر