coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

جزئیات باتری و قابلیت‌های شارژ گوشی ردمی K70 اولترا رسماً تایید شد

شیائومی هنوز تاریخ دقیق عرضه گوشی Redmi K70 Ultra را برای بازار چین اعلام نکرده است، اما این برند مشغول به اشتراک‌گذاری مشخصات کلیدی این دستگاه است. امروز، شیائومی اندازه باتری و قابلیت‌های شارژ K70 Ultra را اعلام کرد.شیائومی به تازگی تیزری از گوشی K70 Ultra منتشر کرده که طراحی پشت آن را به نمایش می‌گذارد. تاکنون تأیید شده که این دستگاه فریمی فلزی و پشت شیشه‌ای خواهد داشت و در رنگ‌های مشکی، سفید و بنفش عرضه خواهد شد. همچنین، این دستگاه از استاندارد مقاومت در برابر گرد و غبار و آب IP68 برخوردار خواهد بود.


بیشتر بخوانید:


قابلیت‌های شارژ K70 Ultra

پوستر جدیدی که امروز منتشر شد، نشان داد صفحه‌نمایش K70 Ultra از نوع تخت با حاشیه‌های باریک در چهار طرف خواهد بود. حاشیه‌های بالایی و کناری دستگاه تنها ۱.۷ میلی‌متر اندازه دارند، در حالی که حاشیه پایین کمی ضخیم‌تر و ۱.۹ میلی‌متر است.

اگرچه اندازه دقیق صفحه‌نمایش هنوز فاش نشده، اما تایید شده که صفحه‌نمایش TCL C8+ این گوشی از رزولوشن 1.5K، نرخ تازه‌سازی 144 هرتز و روشنایی PWM 3840 هرتز پشتیبانی می‌کند.

جزئیات باتری گوشی ردمی K70 اولترا

پوسترهای دیگر منتشر شده توسط برند تایید کرده‌اند که K70 Ultra دارای باتری 5500 میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود و از شارژ سریع 120 وات پشتیبانی می‌کند. این دستگاه همچنین مجهز به چیپ تقویت سیگنال Pengpai T1 خواهد بود.

Redmi K70 Ultra با تراشه Dimensity 9300 Plus، تا 24 گیگابایت رم LPDDR5x و تا 1 ترابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. برای عکاسی، انتظار می‌رود این گوشی دارای دوربین جلویی 20 مگاپیکسلی و واحد دوربین سه‌گانه شامل 50 مگاپیکسل، ۸ مگاپیکسل و ۲ مگاپیکسل باشد.

پیش‌بینی می‌شود ردمی K70 اولترا به همراه Xiaomi Mix Fold 4 و Mix Flip در اواخر این ماه در چین رونمایی شود. به نظر می‌رسد که K70 Ultra ممکن است به صورت اختصاصی برای بازار چین عرضه شود، اما نسخه تغییر یافته‌ای از این گوشی با دوربین‌های بهتر انتظار می‌رود که با نام شیائومی 14T پرو در بازار جهانی عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر