coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

اوپو رنو 12 و اوپو رنو 12 پرو معرفی شدند [+مشخصات، تاریخ عرضه و رنگ‌بندی]

اوپو امروز در هند از گوشی‌های اوپو رنو 12 و اوپو رنو 12 پرو خود رونمایی کرد. این گوشی‌های هوشمند که از محصولات محبوب رنو هم هستند علاوه بر قابلیت‌های هوش مصنوعی طراحی زیبایی را هم با خود به همراه آورده‌اند.نسخه 8 گیگابایتی رنو 12 5G با 256 گیگابایت حافظه داخلی، 32999 روپیه قیمت گذاری شده است. فروش این محصول از 25 ژوئیه دروب سایت رسمی اوپو، فلیپکارت و سایر خرده فروشی‌ها آغاز می‌شود. سه رنگ هلویی، قهوه‌ای مات و نقره‌ای برای این دستگاه انتخاب شده است.


بیشتر بخوانید:


قیمت اوپو رنو 12 و اوپو رنو 12 پرو

قیمت اوپو رنو 12 پرو از 36999 روپیه برای نسخه 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی شروع شده و به 40999 روپیه برای گزینه رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی می‌رسد. فروش این نسخه از 18 ژوئیه از وب‌سایت‌های رسمی آغاز شده و در رنگ‌های طلایی و قهوه‌ای در دسترس هستند.

معرفی مشخصات فنی Oppo Reno 12 و Reno 12 Pro

هر دو گوشی در استفاده از نمایشگر 6.7 اینچی OLED FHD+ منحنی نمایش بی‌نهایت با نرخ نوسازی 120 هرتز، حداکثر روشنایی 1200 نیت، پشتیبانی از HDR10+ و اسکنر اثر انگشت درون صفحه‌نمایش مشترک هستند. فقط Corning Gorilla Glass Victus 2 از نمایشگر مدل پرو محافظت می‌کند در حالی که Gorilla Glass 7i برای محافظت از مدل وانیلی انتخاب شده است.

اوپو برای سری 12 خود محافظ All-Round Armor انتخاب کرده تا گوشی‌های آینده‌اش در برابر سقوط و ضربه مقاوم باشند. در واقع برای ساخت بدنه این گوشی از مس، منیزیم و سیلیکون استفاده شده که به آن ساختاری دژ مانند بخشیده و آن را در برای ضربه و آسیب مقاوم می‌کند. علاوه بر این هر دو دستگاه موفق به دریافت استاندارد IP65 شده‌اند که آنها در برابر نفوذ آب و ورود گرد‌وغبار مصون می‌دارد.

مدل 12 رنو داخل بدنه خود دارای یک پردازنده 4 نانومتری MediaTek Dimensity 7300- Energy با پردازنده گرافیکی Mali-G615 MC2 جای داده است. این دستگاه اندروید 14 با رابط کاربری ColorOS 14 را اجرا می‌کند. طبق وعده رنو دستگاه‌های مذکور تا سه سال بروزرسانی نرم‌افزاری و تا چهار سال بروزرسانی امنیتی را دریافت خواهند کرد.

معرفی مشخصات فنی Oppo Reno 12 و Reno 12 Pro

بررسی اوپو رنو 12 و 12 پرو به لحاظ دوربین

بخش دوربین یکی از ویژگی‌های شاخص هر دو گوشی است. اوپو رنو 12 پرو دارای لنز سه گانه پشتی با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، سنسور اولتراواید 8 مگاپیکسلی و سنسور تله فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابر و زوم دیجیتال تا 20 برابر است.

Reno 12 تنظیمات مشابهی دارد اما دوربین تله فوتو Pro را با یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی برای عکس‌های نزدیک به 4 سانتی‌متر جایگزین می‌کند. دوربین‌های جلو نیز متفاوت هستند، به طوری که رنو 12 دارای لنز 32 مگاپیکسلی و 12 پرو مجهز به سنسور 50 مگاپیکسلی است.

Oppo همچنین ویژگی‌های مختلف دوربین مبتنی بر هوش مصنوعی را در نظر گرفته است. AI Eraser 2.0 امکان حذف اشیاء ناخواسته از عکس‌ها را فراهم می‌کند، در حالی که AI Clear Face عکس‌های گروهی را بهبود می‌بخشد و AI Best Face به‌طور خودکار چشم‌های بسته را اصلاح می‌کند. ویژگی‌های اضافی شامل AI Smart Image Matting 2.0 برای ویرایش خلاقانه عکس و AI Studio برای افزودن پس زمینه و ایجاد عکس‌های گروهی منحصر به فرد است.

بررسی اوپو رنو 12 و 12 پرو به لحاظ دوربین

مشخصات باتری و دیگر ویژگی‌های سری اوپو رنو 12

هر دو گوشی دارای باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع 80 واتی SuperVOOC برای شارژ سریع هستند. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به بلندگوی دوگانه، بلستر IR و اسکنر اثر انگشت درون صفحه‌نمایش اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو اوپو رنو 12 و اوپو رنو 12 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    واقعا مشتاق دیدارش هستم

    پاسخ