coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

نمونه‌های اولیه گوشی‌های سری Pixel 9 جزئیات طراحی را فاش می‌کنند

در تازه‌ترین اطلاعاتی که درباره سری Pixel 9 منتشر شده، مقایسه‌ای بین نمونه‌های اولیه Pixel 9 و Pixel 9 Pro XL انجام شد. این ویدیوها که ابتدا در تیک‌تاک به اشتراک گذاشته شده‌اند، تفاوت‌های بزرگی در طراحی بین مدل پایه Pixel 9 و مدل پیشرفته‌تر Pixel 9 Pro XL را نشان می‌دهند. هرچند که این نمونه‌ها هنوز در مرحله پیش‌تولید قرار دارند، احتمالاً طراحی نهایی آن‌ها بسیار نزدیک به آن چیزی خواهد بود که گوگل در تاریخ 13 اوت رونمایی خواهد کرد.یکی از نکات جالب توجه در این تصاویر، پوشش مات پشت Pixel 9 Pro XL است که به جلوگیری از جذب اثر انگشت کمک می‌کند. در مقابل، Pixel 9 دارای پنل پشتی براق است که احتمالاً مانند HTC Touch Diamond قدیمی اثر انگشت را جذب نمی‌کند، اما به اندازه‌ای براق است که نیاز به تمیز کردن مداوم دارد.


بیشتر بخوانید:


تصاویر گوشی‌های سری Pixel 9 جزئیات طراحی را فاش می‌کند

گوگل طراحی این دو مدل را به گونه‌ای انجام داده که سطوح صاف آن‌ها برعکس یکدیگر باشد. به عنوان مثال، با وجود پوشش مات پشت Pixel 9 Pro XL، این گوشی دارای سطح صاف براق است، در حالی که Pixel 9 با پنل پشتی براق، سطح صاف مات دارد.

پیش‌بینی می‌شود که Pixel 9 دارای نمایشگر 6.24 اینچی و Pixel 9 Pro دارای نمایشگر 6.34 اینچی باشد. مدل Pixel 9 Pro XL نیز با نمایشگر 6.73 اینچی عرضه خواهد شد. هر سه گوشی از پردازنده Tensor G4 بهره خواهند برد.

اگر امکان دارد، شاید بهتر باشد تا زمان عرضه Pixel 10 در سال آینده صبر کنید؛ چرا که گزارش‌ها حاکی از آن است که این مدل با پردازنده 3 نانومتری Tensor G5 که برای اولین بار توسط گوگل سفارشی‌سازی شده است، عرضه خواهد شد. این چیپ یک سال زودتر تولید شده تا گوگل بتواند آن را به‌طور کامل آزمایش کند و در صورت نیاز تغییرات لازم را اعمال کند.

شایعاتی نیز درباره یک گوشی چهارم از سری Pixel 9 ، به نام Pixel 9 Pro Fold وجود دارد. این مدل، نسل دوم گوشی تاشوی Pixel Fold خواهد بود که با نام جدید معرفی می‌شود. با به تعویق افتادن عرضه گوشی تاشوی Pixel Fold از ژوئن گذشته به آگوست یا سپتامبر، گوگل ممکن است امکان تجهیز این مدل جدید به پردازنده Tensor G4 را فراهم کرده باشد، در حالی که مدل اصلی Pixel Fold از پردازنده Tensor G2 استفاده می‌کرد.

بیشتر بخوانید:

منبع: phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر