coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

رندرهای پوکو M6 Plus 5G قبل از عرضه منتشر شد [+قیمت و مشخصات]

پوکو خود را برای عرضه گوشی هوشمند جدیدش پوکو M6 Plus 5G آماده می‌کند. گرچه هنوز هیچ اطلاعیه‌ای از این دستگاه منتشر نشده اما اطلاعات فاش شده برخی از مشخصات آن را در اختیارمان قرار می‌دهد.طبق گزارش 91mobiles، پوکو M6 Plus 5G در دو نسخه عرضه خواهد شد. اولی دارای رم 6 گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی 128 گیگابایتی که 13999 روپیه قیمت دارد و دومی با رم 8 گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی با قیمت 14999 روپیه خواهد بود.


بیشتر بخوانید:


رنگبندی و مشخصات پوکو M6 Plus 5G

گزارشات حاکی از آن است که این دستگاه با یک قاب تخت در حالی که کلیدهای تنظیم صدا و دکمه پاور در سمت راستش قرار گرفته، عرضه می‌شود. در حاشیه باریک بالای صفحه نمایش آن یک سوراخ پانچی شکل و در قاب پشتی هم یک حلقه فلاش LED برجسته قرار گرفته است.

 

اطلاعاتی که پیش‌تر فاش شدند، نشان می‌دهد که این دستگاه در واقع یک نسخه تغییر نام تجاری یافته از ردمی نوت 13R است، در این صورت انتظار می‌رود که  انتظار داشته باشیم که پوکو M6 Plus 5G دارای یک پنل LCD 6.79 اینچی با رفرش 120 هرتز و پردازنده کوالکام اسنپدراگون 4 نسل 2 باشد.

رنگبندی و مشخصات پوکو M6 Plus 5G
Redmi Note 13R

احتمالاً این دستگاه دارای یک سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، یک سنسور ثانویه 2 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی خواهد بود. باتری 5030 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع 33 واتی، حسگر اثر انگشت در کنار، پشتیبانی از دو سیم کارت، درگاه USB Type-C، حافظه داخلی UFS 2.2، جک هدفون 3.5 میلی‌متری و استاندارد IP53 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب از دیگر ویژگ‌های برجسته این دستگاه محسوب می‌شوند.

شایان ذکر است این دستگاه اخیرا در Geekbench با رم 6 گیگابایتی و چیپست اسنپدراگون 4 نسل 2 AE مشاهده شد و در سه رنگ بنفش، مشکی و نقره‌ای عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر