coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

طراحی سری گلکسی اس 25 سامسونگ مشخص شد؛ گلکسی اس 25 اولترا با ظاهری نامتقارن

طی چند وقت گلکسی زد فلیپ 6 و زد فولد 6 در مرکز توجه بودند و اخبار زیادی از آنها منتشر شد. اکنون زمان آن رسیده که نگاهی به سری گلکسی اس 25 سامسونگ بیندازیم.با توجه به اینکه به عرضه گلکسی اس 25 سامسونگ نزدیک‌تر شده‌ایم احتمالا در روزهای آینده شایعات بیشتری از این مجموعه منتشر خواهد شد. اما اکنون شایعه جدیدی مطرح شده که ادعا می‌کند تغییرات اساسی در طراحی گلکسی اس 25 اولترا اعمال خواهد شد.


بیشتر بخوانید:


در سری گلکسی اس 25 سامسونگ گلکسی نسخه اولترا در یک لول دیگر بازی می‌کند

آنطور که شایعات می‌گویند سامسونگ قبلاً طراحی هر سه عضو خانواده گلکسی S25 را نهایی کرده است. به نظر می‌رسد گلکسی اس 25 اولترا طراحی نامتقارنی دارد.

براساس گزارش‌های منتشر شده، پنل پشتی این دستگاه گرد و قسمت جلو کاملا صاف طراحی شده. گرچه هنوز مشخص نیست که سامسونگ چگونه می‌خواهد این موضوع را عملی کند اما طراحی جدید باعث شده عرض گوشی حفظ شده و حاشیه‌ها نازک‌تر به نظر برسند.

گلکسی اس 25 اولترا با ظاهری نامتقارن
نسخه اولترا سری گلکسی اس 25 با ظاهر نامتقارن عرضه می‌شود! 

گزارش‌های جدید تقریبا با شایعاتی که در اواخر ژوئن منتشر شد، مطابقت دارد. گرچه ممکن است این یک انتخاب خوب باشد اما مسئله اصلی در مورد ارگونومی، گوشه‌های تیز S24 Ultra است. آنها حداقل در مقایسه با سایر گوشی‌های هوشمند 6.8 اینچی باعث شده‌اند دستگاه بسیار بزرگتر از آنچه هست به نظر برسد.

به هرحال این یک انتخاب منحصر به فرد است و همه مشتاقند که بدانند طراحی جدید چگونه بر ارگونومی و قابلیت استفاده تأثیر می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما کاربران تکراتو درباره طراحی سری گلکسی اس 25 سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر