coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

ورزش آسان تر با ساعت های هوشمند

درصورتی‌ که می‌خواهید هنگام ورزش‌ کردن، شاخصه‌های سلامتی‌تان را اندازه‌گیری کنید، بهره‌گیری از ساعت هوشمند بهترین انتخاب خواهد بود. شما می‌توانید با خرید یک اسمارت‌واچ عالی و باکیفیت، تجربه خوبی از ورزش به‌دست بیاورید.

دلیلی که پیشنهاد می‌کنیم این محصولات را بخرید، این است که ساعت‌های هوشمند اطلاعات زیادی را هنگام ورزش به شما ارائه می‌کنند. می‌توانید از آن‌ها به‌عنوان استاپ واچ استفاده کرده و رکوردهای زمانی خود را ثبت کنید. البته قابلیت‌های دیگری نیز در این محصولات وجود دارد. پس همراه ما باشید تا علاوه‌بر آشنایی بیشتر با این فناوری، بهترین مدل‌های آن را با هم ارزیابی کنیم.

ساعت هوشمند؛ بهترین انتخاب برای ورزش‌کردن آسان

ساعت‌های مختلفی وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها به‌عنوان اکسسوری بهره ببرید، اما نمونه‌های عقربه‌ای و آنالوگ برای ورزش خوب نیستند. وزن آن‌ها زیاد است و تنها می‌توانند زمان را به شما نمایش دهند! این درحالی است که ساعت‌های هوشمند امکانات بهتری دارند.

محصولات زیادی در این زمینه وجود دارند که قادر هستید آن‌ها را ارزیابی کنید. این اسمارت‌واچ‌ها می‌توانند ضربان قلب شما را اندازه‌گیری کرده و با سنجش موارد مختلفی، میزان کالری‌سوزی بدن را مشخص کنند. برخی مدل‌ها نیز می‌توانند فشارخون را اندازه گرفته و قابلیت‌های مختلفی برای ثبت رکورد زمانی به شما بدهند.

برترین مدل‌های ساعت هوشمند ورزشی در بازار

ورزش آسان تر با ساعت های هوشمند

مدل‌های بسیار زیادی از اسمارت‌واچ در بازار دستگاه‌های دیجیتال وجود دارند. شما قادر هستید با خرید این اکسسوری در مدل‌های مختلف، از قابلیت‌های فراوان آن‌ها بهره ببرید. برترین مدل‌های این ساعت‌ها توسط شرکت سامسونگ و اپل تولید می‌شوند. می‌توانید هنگام خرید از میان مدل‌های زیر یکی را انتخاب کنید.

اپل‌واچ اولترا 2

یکی از بهترین نمونه‌هایی که پیشنهاد می‌کنیم از ساعت‌های هوشمند خریداری کنید، اپل‌واچ اولترا 2 از شرکت اپل است. این محصول فوق‌العاده زیبا از طراحی به‌روزی برخوردار بوده و فریم آن تیتانیومی است. جنس شیشه محافظ این دستگاه از سرامیک و سافایر بوده و از گواهی IPX6 بهره می‌برد.

استفاده از نمایشگر Retina LTPO OLED در رزولوشن 410×502 پیکسلی موجب شده تا بتوانید بهترین تصاویر را در آن مشاهده کنید. این محصول از تراشه Apple S9 بهره برده و 2 هسته پردازشی با 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد.

گلکسی واچ 6 کلاسیک سامسونگ

مدل دیگری که می‌خواهیم در این مطلب به شما ارائه دهیم، گلکسی واچ 6 کلاسیک نام دارد. این ساعت هوشمند از نمایشگر Super AMOLED با رزولوشن 480×480 پیکسل بهره می‌برد. محافظ آن کریستال سافایر بوده و از تراشه 5 نانومتری اگزینوس W930 استفاده می‌کند.

این اسمارت‌واچ جذاب با 16 گیگابایت حافظه داخلی سریع و رم پردازشی 2 گیگابایتی وارد بازار شده است. بلندگوهای آن کیفیت خوبی دارند و می‌توانید تا 40 ساعت از باتری آن شارژ بگیرید. رنگ‌بندی این محصول بسیار جذاب بوده و بند آن نیز برای ورزش ‌کردن عالی است.

اپل‌واچ سری 9

محصول دیگری که می‌خواهیم از برند اپل به شما معرفی کنیم، اپل‌واچ سری 9 نام دارد. این اسمارت‌واچ جذاب علاوه‌بر داشتن یک طراحی عالی و کاربردی، از نمایشگر Retina LTPO OLED برای نمایش تصویر کمک می‌گیرد.

رزولوشن نمایشگر آن خوب بوده و از یک شیشه تقویت‌شده مقاوم در برابر خراش استفاده می‌کند. بهره‌گیری از حافظه داخلی 64 گیگابایتی و باتری با قابلیت شارژدهی 18 ساعته از قابلیت‌های این محصول هستند. حسگرهای زیادی مانند حسگر اپتیکال ضربان قلب و محاسبه سطح اکسیژن خون در این محصول وجود دارند.

اپل‌واچ سری 8

محصول دیگری که می‌خواهیم از میان ‌برترین ساعت‌های هوشمند بازار به شما معرفی کنیم، ال واچ سری 8 نام دارد. این فناوری از بدنه استیل تولید شده و همین موضوع نیز جذابیت ظاهری آن را فوق‌العاده بیشتر می‌کند. در حالت عادی باتری آن 18 ساعت و در حالت ذخیره انرژی تا 36 ساعت شارژدهی ارائه می‌کند.

حافظه داخلی آن 32 گیگابایت بوده و از تراشه Apple S8 2 هسته‌ای بهره می‌برد. روشنایی نمایشگر Retina آن 1000 نیت بوده و از eSIM نیز پشتیبانی می‌کند. همین موضوع نیز موجب می‌شود تا بتوانید به‌راحتی از این دستگاه برای امور مختلف کمک بگیرید.

گلکسی واچ 5 پرو

اگر به محصولات برند سامسونگ علاقه خاصی دارید و می‌خواهید یک اسمارت‌واچ فوق‌العاده از آن بخرید، پیشنهاد ما گلکسی واچ 5 پرو است. این محصول فوق‌العاده جذاب، از طراحی مناسبی برخوردار بوده و بدنه آن نیز از جنس تیتانیوم است.

بند اسپرتی که در این دستگاه به‌کار برده‌اند، برای ورزش مناسب بوده و از گواهی ضدآب و گردوغبار IP68 بهره می‌برد. استفاده از نمایشگر Super AMOLED، تراشه 5 نانومتری اگزینوس، محافظ کریستال سافایر، 16 گیگابایت حافظه داخلی و رم 1.5 گیگابایتی از ویژگی‌های این ساعت هوشمند جذاب به‌شمار می‌روند.

مزایای استفاده از ساعت هوشمند هنگام ورزش

شاید با خودتان فکر کنید که چرا باید نسبت به خرید اسمارت‌واچ‌ها به‌جای ساعت‌های معمولی اقدام کنیم؟ استفاده از اسمارت‌واچ هنگام ورزش مزایای زیادی را به شما ارائه می‌دهد. اگر محصولات برتر در این زمینه را سفارش دهید، می‌توانید از مزایای فهرست پایین بهره ببرید:

  • نمایشگر فوق‌العاده باکیفیت با رنگ‌های فراوان
  • استفاده از بدن‌های ضدتعریق و راحت
  • وزن کم ساعت نسبت به محصولات آنالوگ
  • وجود قابلیت‌های هوشمند برای کنترل سلامتی بدن
  • امکان کنترل وضعیت ورزش و برنامه‌ریزی
  • قابلیت پاسخگویی به تماس‌های تلفنی و مشاهده اعلان‌ها

خرید بهترین ساعت هوشمند ورزشی

ورزش آسان تر با ساعت های هوشمند

درصورتی‌ که می‌خواهید نسبت به خرید اسمارت‌واچ‌ها اقدام کنید، باید به فروشگاهی معتبر مانند دیجی‌کالا بروید. این مرکز خرید آنلاین، مدل‌های فراوانی از این محصول را درون خود موجود دارد. با بررسی این مدل‌ها قادر هستید نسبت به خرید آن‌ها با پایین‌ترین قیمت بازار اقدام کنید. دیجی‌کالا سریع‌ترین ارسال را نیز برای این محصولات دارد.

جمع‌بندی

مشتریانی که به اسمارت‌واچ‌ها علاقه خاصی دارند و زیاد ورزش می‌کنند، باید خرید ساعت هوشمند ورزشی را در اولویت‌های خود قرار دهند. ساعت‌های هوشمند محصولاتی هستند که از قابلیت‌های فراوانی بهره برده و امور مختلف را برای شما ساده‌تر می‌کنند.

شما می‌توانید با خرید مدل‌های ورزشی، علاوه‌بر کمک‌ گرفتن برای ثبت رکوردهای زمانی، از حسگرها و سنسورهای خاص بهره ببرید. محصولاتی مانند گلکسی واچ 5 پرو، گلکسی واچ 6 کلاسیک و اپل‌واچ اولترا 2 محصولاتی هستند که بهترین انتخاب برای این کار به‌حساب می‌آیند. برای خرید این اسمارت واچ‌های عالی، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا بروید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر