coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

قیمت پد 2 وان‌پلاس اعلام شد [+مشخصات و زمان عرضه]

همانطور که می‌دانید وان پلاس خود را برای رویداد 16 ژوئیه و معرفی محصولات وان پلاس نورد4، واچ 2R، نورد بادز 3 پرو و وان پلاس پد 2 آماده می‌کند. اکنون با نزدیک‌تر شدن به زمان عرضه Yogesh Brar یکی از منابع معتبر، قیمت پد 2 وان‌پلاس را به همراه تصاویری از جعبه‌اش فاش کرده.آنطور که گزارش‌ها می‌گویند، (حداکثر قیمت خرده‌فروشی) برای این تبلت 47999 روپیه است اما انتظار می‌رود قیمت آن برای نسخه بالاتر 12 گیگابایتی و 256 گیگابایتی با تخفیف حدودا 45999 روپیه (تقریباً 550 دلار) برسد.


بیشتر بخوانید:


مشخصات پد 2 وان‌پلاس

طبق گزارشات قبلی و تیزر رسمی، OnePlus Pad 2 دارای صفحه نمایش 12.1 اینچی IPS LCD با نرخ رفرش 144 هرتز و رزولوشن 3000 در 2120 خواهد بود. این نمایشگر از Dolby Vision پشتیبانی کرده و حداکثر روشنایی آن 900 نیت را ارائه می‌دهد.

این تبلت مجهز به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 خواهد بود و در دو پیکربندی عرضه خواهد شد: یکی با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و دیگری با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی.

انتظار می‌رود وان پلاس پد 2 با باتری 9510 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع SUPERVOOC 67 واتی عرضه شود. این دستگاه یک دوربین 13 مگاپیکسلی در قاب پشتی و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در صفحه نمایش دارد.

شش بلندگویی که در پد 2 وان‌پلاس قرار گرفته کیفیت قابل قبولی را ارائه می‌دهند. این تبلت در هند به همراه OnePlus Stylo 2 (قلم)، صفحه کلید هوشمند و قاب فولیو عرضه خواهد شد.

وان پلاس اخیرا اعلام کرد که یک رنگ جدید Sunset Dune را برای وان پلاس 12R خود انتخاب کرده. البته رنگ جدید فعلا فقط در هند موجود است اما انتظار می‌رود بزودی در سطح جهانی نیز عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره قیمت پد 2 وان‌پلاس چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر