coinex
otetmarket
propification.com

اعلام آمار ثبت نام کنندگان خودروهای وارداتی ؛ [+ زمان اعلام نتایج]

طبق آمار تعداد ثبت نام کنندگان خودروهای وارداتی بیش از 100 هزار نفر است که در دور جدید فروش این خودروها ثبت‌نام کردند. نتیجه قرعه‌کشی کی اعلام می‌شود؟

روز گذشته شنبه، 24 تیرماه 1403 ثبت‌نام و انتخاب خودرو دور جدید عرضه خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه به اتمام رسید و حالا ثبت نام کنندگان خودروهای وارداتی باید منتظر اعلام نتایج بمانند.

گفتنی‌ست که در دور دوم ثبت‌نام خودروهای وارداتی 130 هزار نفر ثبت‌نام کردند که البته باید تا اعلام نتایج صبر کنند تا مشخص شود که واجد شرایط شناخته خواهند شد یا خیر. الیته افراد واحد شرایط نیز باید منتظر بمانند که تاریخ دریافت یا همان موعد تحویل خودروشان چه زمانی خواهد بود. ضمناً براساس اعلام سامانه یکپارچه، مراسم قرعه‌کشی خودروها تا پایان هفته جاری برگزاری می‌شود و زمان اعلام نتایح نیز در روز شنبه، 30 تیرماه 1403 خواهد بود.


بیشتر بخوانید:


آمار ثبت نام کنندگان خودروهای وارداتی اعلام شد

مهدی ضیغمی مدیر طرح واردات خودرو وزارت صمت رسماً اعلام کرد قرعه‌کشی دو دوم عرضه خودروهای وارداتی تا آخر هفته برگزار و نتایج قرعه‌کشی خودروهای وارداتی نیز در روز شنبه، 30 تیرماه اعلام می‌شود.

در اولین دور عرضه خودروهای وارداتی در اسفند 1401 مجموعاً 100 هزار نفر ثبت‌نام کردند که شرایط تخصیص خودرو برای 33 هزار نفر مهیا شد. همچنین از مهرماه 1402 نیز فراخوان ثبت نام خودرو جهت تعیین تکلیف برندگان سامانه آغاز و از اواخر پاییز 1402 نیز فرآیند تحویل دادن خودروهای این مرحله، به تدریج شروع شد.

اعلام آمار ثبت نام کنندگان خودروهای وارداتی

هم‌اکنون که در تیرماه 1403 قرار داریم، 5 هزار نفر از ثبت‌نام‌کنندگان دور اول خودرو خود را دریافت نکرده و شنبه مشخص می‌شود که این نفرات چه زمانی خودرو خود را دریافت می‌کنند.

بدین ترتیب در شرایطی، 2 ماه پیش 140 هزار متقاضی نیز برای خودروهای وارداتی برقی ثبت‌نام کردند که حالا 130 هزار نفر دیگر به صف متقاضیان محصولات خارجی اضافه شدند.

دولت سیزدهم اگر چه از سال 1401 همراه با لغو توقف واردات خودرو به ثبت‌نام متقاضیان خودرو خارجی پرداخت با این حال با گذشت 14 ماه ، کمتر از 25 هزار خودرو تحویل داده با این حال بیش از 100 هزار تعهد عرضه خودرو خارجی برای دولت چهاردهم به ارث گذاشته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص آمار افراد متقاضی خودروهای وارداتی چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر