coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

شایعه: آنر مجیک 7 بیشتر شبیه به دوربین عکاسی است تا یک گوشی [+مشخصات دوربین]

آنر به تازگی تاشوهای جدیدش مجیک وی 3 و مجیک Vs 3 در چین عرضه کرد. البته کمی پیش‌تر یعنی ژانویه سال جاری سری آنر مجیک وی 6 روانه بازار شد. اکنون نوبت به آن رسیده که سراغ آنر مجیک 7 برویم.به تازگی یک منبع چینی با نام کاربری 智慧皮卡丘 در ویبو اعلام کرد که آنر مجیک 7 با « دوربین بیلیون پیکسل» (که 1000 مگاپیکسل است) عرضه خواهد شد. این منبع همچنین عنوان کرد که که این سری جدید آنر به یک فناوری دیافراگم متغیر و معماری تصویربرداری خود توسعه یافته شرکت مجهز می‌شود. انتظار می‌رود که داخل این دستگاه یک باتری با ظرفیت بالا در حدود 6000 میلی آمپر ساعت قرار بگیرد.


بیشتر بخوانید:


مشخصات احتمالی دوربین آنر مجیک 7

برای درک بهتر، می‌توانیم به سیستم دوربین مدل‌های قبلی اشاره کنیم. مدل Magic 6 Pro نیز دیافراگم متغیر f/1.4-2.0 برای دوربین اصلی دارد. هر دو مدل Magic 6 و Magic 6 Pro دارای حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی با ابعاد 1/1.3 اینچ هستند.

براساس گزارش‌های منتشر شده، سنسور OmniVision به کار رفته در دوربین اصلی دارای بالاترین دامنه پویایی در صنعت است که به آن کمک می‌کند تا با محیط های عکاسی با شرایط روشنایی و کنتراست نامطلوب سازگار شود. این سنسور از عکاسی HDR فوق پویا پشتیبانی کرده که در واقع می‌تواند دامنه پویایی آن را تا 800% افزایش دهد.

شایعه: آنر مجیک 7 بیشتر شبیه به دوربین عکاسی است تا یک گوشی [+مشخصات دوربین]

با این حال فناوری تله فوتو در این دو متفاوت است. در حالی که هر دو نسخه معمولی و پرو دارای تله فوتو 2.5 برابری هستند، مدل پرو از یک ماژول پریسکوپ  با سنسور 180 مگاپیکسلی با وضوح بالا در مقایسه با مدل 32 مگاپیکسلی مدل‌های استاندارد  بهره‌ می‌برد.

حسگر تله‌فوتو مدل Pro از ترکیب 16 به 1 پیکسل‌بنینگ برای شبیه‌سازی پیکسل‌های بزرگ 2.24 میکرومتری پشتیبانی می‌کند و ماژول پریسکوپ به دیافراگم f/2.6 مجهز است. با تمام این موارد، Magic 6 Pro تا 100 زوم دیجیتال را ارائه می‌دهد. در حالی که Magic 6 زوم دیجیتال 50 برابری را ارائه می‌داد.

شایان ذکر است که هر دو گوشی یک سنسور 50 مگاپیکسلی برای دوربین فوق عریض با میدان دید 122 درجه دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره آنر مجیک 7 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر