coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

سامسونگ با One UI 7 بیشترین تغییرات در تاریخ One UI را رقم می‌زند

طی سه سال گذشته، رابط کاربری One UI سامسونگ تغییرات عمده‌ای نداشته است. به‌روزرسانی سال گذشته یعنی One UI 6.0 بیشتر بر روی چینش صفحه سریع تمرکز داشت. اما به تازگی یک خبر فاش شده نشان می‌دهد که سیستم عامل One UI 7 که بر پایه اندروید ۱۵ خواهد بود، به یک بازطراحی کامل دست خواهد زد.این اطلاعات از سوی افشاگر معروف، Ice Universe، منتشر شده که ادعا می‌کند سیستم عامل One UI 7 یک طراحی کاملاً جدید را معرفی خواهد کرد. این افشاگر می‌گوید که این نسخه ممکن است “بیشترین تغییرات در تاریخ One UI” را به همراه داشته باشد.

انتظار می‌رود که این به‌روزرسانی شامل تغییرات اساسی در آیکون‌های برنامه‌ها نیز باشد، که نشان‌دهنده یک تغییر نادر در چرخه طراحی سامسونگ است.


بیشتر بخوانید:


سیستم عامل One UI 7 ؛ تغییرات گسترده و چشمگیر

سامسونگ معمولاً طراحی آیکون‌های خود را برای دوره‌های طولانی، معمولاً هر پنج سال یک بار، تغییر می‌دهد. اگر این شایعات درست باشد، معرفی یک زبان طراحی جدید برای آیکون‌ها به همراه بازطراحی گسترده رابط کاربری، One UI 7.0 را به یک به‌روزرسانی بزرگ تبدیل خواهد کرد. شایعات قبلی نیز به احتمال وجود یک کشوی برنامه عمودی در One UI 7.0 اشاره داشتند، اگرچه این موضوع تأیید نشده است.

استراتژی عرضه این به‌روزرسانی نیز در حال شکل‌گیری است، با گزارش‌هایی که نشان می‌دهد برنامه بتا در دو ماه آینده آغاز خواهد شد. انتظار می‌رود که سری گلکسی S24 اولین دستگاه‌هایی باشند که این به‌روزرسانی را تست می‌کنند. برنامه بتا ممکن است سپس به دستگاه‌های قدیمی‌تر و پیشرفته مانند سری گلکسی S23 در هفته‌های بعدی گسترش یابد.

سیستم عامل One UI 7
سیستم عامل One UI 7 انقلابی در رابط کاربری سامسونگ

بر اساس روال به‌روزرسانی‌های سامسونگ، انتظار می‌رود نسخه پایدار One UI 7.0 در ماه اکتبر یا نوامبر امسال عرضه شود. دستگاه‌های پیشرفته و میان‌رده، شامل دستگاه‌های تاشو، ممکن است این به‌روزرسانی را قبل از پایان سال 2024 دریافت کنند. در حالی که گوشی‌های سطح ابتدایی و برخی میان‌رده‌ها ممکن است تا سه‌ماهه اول سال 2025 منتظر بمانند.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر