coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

رد مجیک 9S Pro با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 به بازار عرضه می‌شود

پس از اجرای موفق در چین، اکنون نوبیا رد مجیک 9S Pro را برای گیمرهای سراسر جهان عرضه می‌کند. رد مجیک 9S Pro قابلیت‌های منحصر به فردی دارد که باعث شده به عنوان یک رقیب قدرتمند در لیست بهترین گوشی‌های گیمینگ شناخته شود.نسخه جهانی این گوشی گیمینگ به «نسخه پیشرو کوالکام» یعنی تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز است. یک تکرار سفارشی که قدرت پردازشی افزایش یافته را از طریق اورکلاک ارائه می‌دهد.


بیشتر بخوانید:


مشخصات رد مجیک 9S Pro

این تمام ماجرا نیست! نوبیا سیستم خنک کننده رد مجیک 9S Pro را با فناوری ICE 13.5 ارتقا داده است. این روش جدید از ژل خنک کننده یخ استفاده کرده که راندمان حرارتی را تا 20٪ افزایش می‌دهد. علاوه بر این، پردازنده گوشی تنها 0.3 وات در حالت بوست مصرف می‌کند. کاربران می‌توانند مطمئن باشند که این دستگاه حتی در سخت ترین شرایط هم خنک مانده و عملکرد خوبی را ارائه می‌دهد.

رد مجیک 9S Pro دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی FullHD+ OLED است که تصاویری واضح با وضوح 2480 در 1116 و نرخ نوسازی 120 هرتز صاف برای گیم پلی روان ارائه می‌دهد. به علاوه، از رنگ 10 بیتی، دقت رنگ 100٪ DCI-P3 و حداکثر روشنایی 1600 نیت برای دید واضح در هر نوری پشتیبانی می‌کند.

گرچه گوشی جدید عملکرد عالی در هنگام بازی را اولیت خود قرار داده اما این بدان معنانیست که از قابلیت‌های دوربین غافل شده است.

RedMagic 9S Pro
RedMagic 9S Pro یک گوشی گیمینگ همه‌فن حریف است

رد مجیک 9S Pro در قاب پشتی خود یک سیستم دوربین سه گانه همه کاره دارد که سرلوحه آن یک پیکربندی دوگانه 50 مگاپیکسلی است: سنسور اصلی و لنز فوق عریض. این دو با یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی همراه هستند. در قسمت جلو هم یک دوربین 16 مگاپیکسلی زیر نمایشگر برای سلفی و تماس‌های ویدیویی قرار دارد.

یک باتری سنگین 6500 میلی آمپر ساعتی انرژی این گوشی را تامین می‌کند که تا دوروز انرژی را در خود نگه می‌دارد.این دستگاه از سرعت شارژ سیمی تا 80 وات پشتیبانی می‌کند.

این گوشی با بزرگ‌ترین کمربند بخار در خانواده RedMagic، که به‌طور موثری حرارت را مدیریت می‌کند، بهبود یافته است. همچنین دارای یک فن RGB قابل تنظیم با سرعت چرخش 22,000 دور در دقیقه است تا در جلسات بازی‌های با گرافیک بالا، دستگاه را خنک نگه دارد.

این گوشی دارای 12/16 گیگابایت رم و گزینه‌های ذخیره‌سازی 256/512 گیگابایتی (UFS 4.0) است. RedMagic 9S Pro بر روی اندروید 14 با سیستم عامل RedMagic 9.5 اجرا می‌شود.

قیمت رد مجیک 9S Pro برای رنگ‌های Sleet و Frost از 649 دلار شروع می‌شود، در حالی که نسخه‌های Snowfall و Cyclone قیمتی معادل 799 دلار دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره رد مجیک 9S Pro چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:androidcentral

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر