coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

قابلیت ترجمه زنده سامسونگ در همه اپلیکیشن‌های محبوب تماس صوتی فعال شد

سامسونگ قابلیت ترجمه زنده (Live Translate) را که یکی از ویژگی‌های مورد توجه Galaxy AI است، توسعه داده و اکنون این قابلیت برای تقریبا تمامی اپلیکیشن‌های تماس صوتی شخص ثالث نیز در دسترس است. این قابلیت که قبلاً فقط برای تماس‌های صوتی عادی محدود بود، با به‌روزرسانی One UI 6.1.1، برای اپلیکیشن‌های پیام‌رسانی و تماس اینترنتی نیز فعال شده است.این ویژگی به صورت آنی صدای مکالمه را از هر زبان پشتیبانی‌شده به زبان دلخواه شما ترجمه می‌کند. برای مثال، اگر شخص مقابل به زبان اسپانیایی صحبت می‌کند و شما زبان انگلیسی را ترجیح می‌دهید، صدای او در لحظه به انگلیسی ترجمه می‌شود. همچنین، امکان مشاهده ترجمه متن مکالمه بر روی صفحه نمایش نیز وجود دارد.


بیشتر بخوانید:


سامسونگ قابلیت ترجمه زنده (Live Translate)

قابلیت ترجمه زنده با همه پیام‌رسان و تماس محبوب که اکثر آنها جزء پردانلودترین اپلیکیشن های سال 2024 بوده‌اند مانند فیسبوک مسنجر، گوگل میت، اینستاگرام، Kakao Talk، لاین، سیگنال، تلگرام، ویچت و واتساپ سازگار است.

قابلیت ترجمه زنده با نسخه One UI 6.1.1 عرضه شد

از آنجایی که تمامی پردازش‌های مربوط به این ویژگی در خود دستگاه انجام می‌شود، داده‌های شما خصوصی باقی می‌ماند. این قابلیت همراه با One UI 6.1.1 عرضه شده که برای اولین بار در Galaxy Z Flip 6 و Galaxy Z Fold 6 معرفی شد. این ویژگی به زودی برای همه گوشی‌ها و تبلت‌های پشتیبانی‌کننده از Galaxy AI’s Live Translate منتشر خواهد شد.

قابلیت ترجمه زنده با نسخه One UI 6.1.1 عرضه شد
قابلیت ترجمه زنده با نسخه One UI 6.1.1 عرضه شد

دستگاه‌های از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند شامل گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس، گلکسی S22 اولترا، گلکسی S23، گلکسی S23 پلاس، گلکسی S23 اولترا، گلکسی S23 FE، گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس، گلکسی S24 اولترا، گلکسی زد فلیپ 4، گلکسی زد فلیپ 5، گلکسی زد فولد 4، گلکسی زد فولد 5، گلکسی تب S8، گلکسی تب S8 پلاس، گلکسی تب S8 اولترا، گلکسی تب S9، گلکسی تب S9 پلاس و گلکسی تب S99 اولترا می‌شوند

بیشتر بخوانید:

منبع:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر