coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

طرح فروش فوق العاده پراید وانت 151 تیر 1403 [+ شرایط و قیمت]

طرح فروش فوق العاده پراید وانت 151 تیر 1403 توسط سایپا اعلام شد. ثبت‌نام در این طرح تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد و خودرو با قیمت مصوب تحویل مشتری می‌شود.

شرکت سایپا، طرح فروش فوق العاده پراید وانت 151 تیر 1403 را با امکان ثبت‌نام تا تکمیل ظرفیت اعلام کرد. مانند اکثر طرح‌های فروش سایپا، این طرح نیز به صورت اینترنتی قابل ثبت‌نام است و متقاضیان نباید از منابع دیگر اقدام کنند. ضمناً به دلیل اینکه ثبت‌‌نام تا تکمیل ظرفیت است، پیشنهاد می‌شود قبل از آغاز فرایند ثبت‌نام تمامی اطلاعات خواسته شده در سایت فروش سایپا را درج یا به‌روزرسانی کرده تا در زمان ثبت‌نام به مشکلی برنخورید. در ادامه می‌توانید جزئیات شرایط فروش سایپا 151 را بخوانید.


بیشتر بخوانید:


طرح فروش فوق العاده پراید وانت 151 تیر 1403

سایپا با هدف عرضه محصولات و تنظیم بازار، ثبت‌نام وانت پراید 151 تیپ DA را از یکشنبه هفته آینده، 31 تیرماه 1403 تا تکمیل ظرفیت آغاز می‌کند. مانند اکثر طرح‌های فروش سایپا، این طرح فروش نیز به صورت اینترنتی است و مشتریان باید به سایت فروش محصولات این شرکت به نشانی https://saipa.iranecar.com مراجعه کنند.

مشتریان توجه داشته باشند که به دلیل ثبت‌نام تا تکمیل ظرفیت، جهت تسهیل در فرایند می‌بایست قبل از آغاز ثبت‌نام سری به سایت زده و اطلاعات خواسته شده را درج یا ویرایش کنید. با این شیوه دیگر مشکلی در ثبت سفارش نخواهید داشت. ضمناً چون طرح به صورت فوق‌العاده و نقدی است، مشتری باید وجه خودرو را به صورت کامل در زمان ثبت‌نام پرداخت کند.

قیمت پراید وانت 151 برابر با 315 میلیون است. همچنین موعد تحویل سایپا 151 نیز 90 روزه (3 ماهه) اعلام شده است.

طرح فروش فوق العاده پراید وانت 151 تیر 1403

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط فروش نقدی سایپا 151 چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر