coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

آنر‌ مجیک 6 پرو در جایگاه دوم دوربین‌های گوشی‌های هوشمند قرار گرفت [+مشخصات فنی]

آنر‌ مجیک 6 پرو هیولای دوربین رده بالای آنر، به زودی وارد بازار هند می‌شود. این دستگاه توانسته جایگاه دوم در رتبه‌بندی دوربین گوشی‌های هوشمند DxOMark را از آن خود کند. گزارش های جدید نشان می‌دهد که دستگاه جدیدی با شماره مدل «BVL-N49» توسط TheTechOutlook در وب سایت India BIS مشاهده شده است. این گواهی صراحتا وجود آنر‌ مجیک 6 پرو را تائید نکرده اما این شماره مدل با پرچمدار جدید آنر مطابقت دارد.


بیشتر بخوانید:


مشخصات آنر‌ مجیک 6 پرو

آنر‌ مجیک 6 پرو به صفحه نمایش 6.8 اینچی OLED با نرخ نو‌سازی 120 هرتز مجهز است و از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 با یک تراشه امنیتی اختصاصی پشتیبانی می‌کند.

دوربین چشمگیر آن هم شامل یک لنز پریسکوپ 180 مگاپیکسلی با وضوح بالا با زوم اپتیکال 2.5 برابر و زوم دیجیتال 100 برابر، به همراه لنزهای زاویه باز و فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک دوربین جلو 50 مگاپیکسلی می‌شود.

مشخصات آنر‌ مجیک 6 پرو

این گوشی مجهز به باتری 5600 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع سیمی 80 واتی و شارژ بی سیم 66 واتی پشتیبانی می‌کند. گرچه تاریخ دقیق عرضه آن در هند مشخص نیست اما دریافت گواهینامه BIS نشان از عرضه قریب‌الوقوع آن دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره آنر‌مجیک 6 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر