coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

گلکسی زد فولد 6 اولترا (اسلیم) فقط در دو کشور چین و کره عرضه می‌شود

اخبار جدید حاکی از آن است که سامسونگ قصد دارد مدل جدیدی از گوشی‌های تاشوی خود با نام گلکسی زد فولد 6 اولترا را معرفی کند. این دستگاه که شایعات بسیاری پیرامون آن بوده است، طبق گزارش‌ها به‌طور محدود در بازارهای خاص عرضه خواهد شد.Allround-PC گزارش کرد سامسونگ در حال کار بر روی دستگاهی با کدنام Q6A است. این دستگاه در ماه اکتبر 2024 در دو کشور چین و کره جنوبی عرضه خواهد شد. در حالی که نام این دستگاه در بازار کره جنوبی هنوز تایید نشده، در چین با نام W25 شناخته و عرضه خواهد شد.


بیشتر بخوانید:


مشخصات احتمالی گلکسی زد فولد 6 اولترا

شایعات قبلی اشاره کرده‌اند که این گوشی تاشو جدید نسبت به گلکسی زد فولد 6 نازک‌تر و دارای صفحه نمایش بزرگ‌تری خواهد بود. همچنین، گزارش‌ها حاکی از بهبود مشخصات فنی آن می‌دهد. به نظر می‌رسد این دستگاه بدنه‌ای از جنس تیتانیوم خواهد داشت اما از قلم S Pen پشتیبانی نخواهد کرد. برخی گزارش‌ها ادعا می‌کنند که باتری بزرگ‌تری و دوربین‌های بهتری خواهد داشت، اما اطلاعات دقیق‌تری در این باره موجود نیست.

گلکسی زد فولد 6 اولترا
عدم پشتیبانی گلکسی زد فولد 6 اولترا از قلم S Pen

اگر اطلاعات مربوط به عرضه گلکسی زد فولد 6 دقیق باشد، این عرضه هم‌زمان با معرفی گلکسی تب S10 خواهد بود. گزارش اخیر دیگری نیز اشاره کرده که سامسونگ ممکن است هدست XR خود را در اکتبر 2024 معرفی کند. بنابراین، احتمال می‌رود تمامی این دستگاه‌ها در یک رویداد یا اعلامیه مشترک رونمایی شوند.

بیشتر بخوانید:

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر