coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

شیائومی بالاخره از طراحی Xiaomi Mix Flip پرده‌برداری کرد [+مشخصات فنی]

برندهای سامسونگ، موتورولا، هوآوی، اوپو، ویوو و آنر تاکنون گوشی‌های تاشوی فلیپ خود را در چین معرفی کرده‌اند. اما تنها برندی که هنوز چنین گوشی‌ای معرفی نکرده، شیائومی است. امروز، این برند بالاخره با انتشار پوستری تأیید کرد که گوشی تاشوی فلیپ شیائومی، به نام Xiaomi Mix Flip ، در تاریخ 19 ژوئیه در بازار داخلی چین رونمایی خواهد شد. شیائومی همچنین اعلام کرده که Mix Flip در کنار محصولات دیگری مانند شیائومی اسمارت بند 9، شیائومی واچ S4 اسپرت، ردمی K70 اولترا و شیائومی بادز 5 معرفی خواهد شد. علاوه بر اعلام تاریخ رونمایی، این شرکت طراحی و مشخصات کلیدی گوشی تاشوی فلیپ را نیز فاش کرده است.


بیشتر بخوانید:


مشخصات کلیدی گوشی تاشوی فلیپ شیائومی (Xiaomi Mix Flip)

شیائومی میکس فلیپ در سه رنگ مشکی، سفید و بنفش عرضه خواهد شد؛ تنها تفاوتی که در این سه نسخه وجود دارد ترکیب رنگی است که در قسمت پایینی مدل بنفش اعمال شده است.

نیمه بالایی پشت گوشی تاشو فلیپ با نمایشگر کاور اشغال شده که دو بریدگی برای دوربین دوگانه عمودی دارد. صفحه نمایش کاور می‌تواند به دو بخش تقسیم شود که ویژگی‌های نرم‌افزاری امکان نمایش اعلان‌ها در بخش زیرین دوربین دوگانه و نمایش تصویر پس‌زمینه در بخش باقی‌مانده را فراهم می‌کنند.

لبه بالایی گوشی نیز دو حفره دارد که احتمالاً برای میکروفون و بلستر IR استفاده می‌شود. در طرف مقابل، لبه پایینی دارای شیار سیم‌کارت، پورت USB-C، میکروفون و بلندگو است. سمت چپ دستگاه خالی است، در حالی که در سمت راست دستگاه دکمه‌های تنظیم صدا و دکمه پاور قرار دارند.

مشخصات فنی Xiaomi Mix Flip

شیائومی رسماً تأیید کرده که Xiaomi Mix Flip از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3، رم LPDDR5x و حافظه UFS 4.0 برخوردار است. این گوشی به یک واحد خنک‌کننده اتاق بخار سه‌بعدی برای دفع حرارت و باتری بزرگ 4780 میلی‌آمپر مجهز بوده و از لنزهای اپتیک لایکا با دیافراگم بزرگ Summilux نیز بهره می‌برد.

بر اساس گزارش‌های دیگر، Mix Flip با 12/ 16 گیگابایت رم و تا 1 ترابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. این گوشی از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می‌کند و با سیستم‌عامل مبتنی بر اندروید 14 یعنی HyperOS اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر