coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

طراحی و مشخصات اوپو A3x قبل از عرضه در هند فاش شد

آنطور که مشخص است اوپو تصمیم گرفته گوشی جدیدی به سری A خود اضافه کند. گوشی جدید که احتمالا اوپو A3x نام دارد وارد بازار هند خواهد شد.TheTechOutlook با انتشار پوسترهایی پیش از عرضه رسمی اطلاعاتی از مشخصات و طراحی اوپو A3x در اختیارمان قرار داده است.

در تصاویر منتشر شده، در قاب مسطح پشتی یک دوربین دوگانه نمایان است. طراحی مقاوم در برابر ضربه، درجه نظامی و مقاومت در برابر نفوذ آب (رده بندی IP54) از جمله مواردی است که تصاویر بر روی آن تاکید دارند.


بیشتر بخوانید:


مشخصات اوپو A3x

نمایشگر این دستگاه حداکثر روشنایی 1000 نیت را با نرخ نوسازی 120 هرتز ارائه می‌کند. بعلاوه اینکه دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در پانچ‌هول حاشیه بالایی صفحه نمایش تعبیه شده است.

سه رنگ بنفش، مشکی درخشان و سفید ستاره‌ای برای این دستگاه انتخاب شده است. شایان ذکر است که در قسمت پشتی یک دوربین 8 مگاپیکسلی با سنسور تشخیص روشنایی سوسو قرار دارد.

شایعه شده که Oppo A3x بر روی پوسته سفارشی ColorOS 14 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 اجرا می‌شود. همچنین احتمالا این دستگاه به دایمنسیتی 6300 SoC مجهز شود که با گزینه‌های ذخیره‌سازی 4/64 گیگابایت یا 4/128 گیگابایت جفت می‌شود.

یک باتری بزرگ 5100 میلی‌آمپر ساعتی انرژی این دستگاه را تامین می‌کند که می‌تواند از شارژ سریع سیمی 45 واتی پشتیبانی کند. این همه در یک بدنه باریک 7.68 میلی‌متری جای گرفته‌اند. این منبع اعلام کرد که خط تولید Oppo A59 پس از عرضه Oppo A3x متوقف خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر