coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

شیائومی 14‌ سیوی در رنگ جدید Matcha Green ظاهر شد

همانطور که می‌دانید شیائومی 14 Civi در واقع تغییر نام یافته همان نسخه هندی Civi 4 پرو است که ما تاکنون آن را در گزارش‌های مختلف دیدیم. اما اکنون مدل جدیدی از شیائومی 14‌سیوی به میان آمده که علاوه بر رنگ پوشش متفاوتی هم دارد.رنگ مشکی شیائومی 14‌ سیوی در قاب پشتی خود یک روکش مات یکنواخت دارد نسخه‌ی Matcha Green دارای یک جزیره‌ی شبیه به شیشه با پوششی یخی است که دوربین‌ها را در خود جای داده و با چرم مصنوعی احاطه شده است. قسمت شیشه‌ای دارای روکش مرواریدی است که در زیر نورهای مختلف روشن شده و می‌درخشد.


بیشتر بخوانید:


مشخصات شیائومی 14‌ سیوی

شیائومی 14 سیوی به صفحه نمایش 6.55 اینچی AMOLED با فرکانس 120 هرتزی مجهز است. داخل بدنه هم یک تراشه اسنپدراگون 8s نسل 3 قرار گرفته که 12 گیگابایت رم با 512 گیگابایت حافظه داخلی را مدیریت می‌کند. باتری 4700 میلی آمپر ساعتی با شارژ 67 واتی هم وظیفه تامین انرژی را بر عهده دارد.

برای این دستگاه‌ دوربین‌هایی با عملکرد بالا در نظر گرفته شده که شامل دو واحد 50 مگاپیکسلی برای زاویه باز 25 میلی‌متری و زوم 50 میلی‌متری و یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض 15 میلی‌متری می‌شود. در قسمت جلو نیز دو دوربین 32 مگاپیکسلی (یک دوربین معمولی با زاویه‌ی دید 26 میلی‌متر و یک دوربین اولتراواید با زاویه‌ی دید 100 درجه) وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر