coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

پوکو M6 5G با پیکربندی جدید بزودی عرضه خواهد شد [+مشخصات، تاریخ عرضه و رنگ‌بندی]

پوکو M6 5G سال گذشته با سه پیکربندی متفاوت 4/ 128 گیگابایت، 6/128 گیگابایت و 8/256 گیگابایتی وارد بازار هند شد. اوایل سال جاری این برند یک نسخه قفل Airtel از دستگاه را با قیمت ارزان‌تر از نسخه معمولی معرفی کرد.اما به نظر می‌رسد کار پوکو هنوز با این گوشی هوشمند تمام نشده است. امروز این برند یک نسخه دیگر از پوکو M6 5G را معرفی کرده. برای آشنایی با مدل پایه جدید با ما همراه باشید.


بیشتر بخوانید:


پوکو M6 5G یک نسخه جدید دریافت می‌کند

به گفته‌ی تبلیغات Flipkart، نسخه‌ی جدید POCO M6 5G همچنان دارای 4 گیگابایت رم است، اما حافظه‌ی داخلی آن از 128 گیگابایت به 64 گیگابایت کاهش پیدا کرد. با این تغییر، قیمت این دستگاه به 8,249 روپیه افزایش یافته است.

آخرین مدل این گوشی در لیست چهارم قرار دارد. تبلیغات نشان می‌دهد که مدل M6 5G با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی از تاریخ 20 ژوئیه، ساعت 12 شب قابل خرید خواهد بود. این مدل در رنگ‌های آبی اوریون، سبز پلاریس و مشکی گلکسی عرضه می‌شود.

پیکربندی جدید پوکو M6 5G
پیکربندی جدید پوکو M6 5G

به غیر از رم و فضای ذخیره‌سازی، بقیه مشخصات اصلی پوکو M6 5G ثابت باقی می‌مانند. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی با وضوح HD+ و نرخ به روز رسانی 90 هرتز است. یک پردازنده Dimensity 6100+ داخل دستگاه قرار گرفته. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی آن با پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می‌شود.

پوکو M6 5G ظاهری دوگانه دارد زیرا جزیره دوربین مستطیلی آن به رنگ مشکی است. این دستگاه از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی که با یک لنز  هوش مصنوعی جفت شده و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با جسگر اثرانگشتی که در دکمه پاور ادغام شده عرضه خواهد شد. طبق وعده پوکو، این دستگاه دو بروزرسانی سیستم‌عامل و سه وصله امنیتی را دریافت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر