coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

سامسونگ نازک‌ترین گوشی تاشو جهان را می‌سازد؛ باریک‌تر از آنر مجیک وی 3

سامسونگ در حال توسعه یک گوشی تاشو با ضخامت 7 میلی‌متر است که از نازک‌ترین گوشی تاشو جهان یعنی آنر مجیک وی 3، بسیار باریک‌تر استسامسونگ، پیشگام گوشی‌های هوشمند تاشو، با چالش‌هایی در حفظ جایگاه خود در این حوزه روبرو شده است. به عنوان مثال، گلکسی زد فولد 6 که به تازگی عرضه شده، تنها بهبودهای جزئی نسبت به نسخه‌های قبلی داشته است.


بیشتر بخوانید:


سامسونگ نازک‌ترین گوشی تاشو جهان را توسعه می‌دهد

در همین حال، تولیدکنندگان چینی به طور مداوم در حال نوآوری در زمینه گوشی‌های تاشو هستند، چه از نظر ویژگی‌ها و چه طراحی فیزیکی. به عنوان مثال، آنر مجیک وی 3 که به تازگی معرفی شده، با ضخامتی تنها 9.2 میلی‌متر در حالت بسته، به عنوان نازک‌ترین گوشی تاشو جهان (البته فعلا!) شناخته می‌شود. در مقایسه، گلکسی زد فولد 6 با ضخامت 12.1 میلی‌متر، 2.9 میلی‌متر ضخیم‌تر از دستگاه آنر است.

نازک‌ترین گوشی تاشو جهان در انحصار آنر نخواهد ماند

با این حال، به نظر می‌رسد سامسونگ مصمم است تا برتری خود را در این بازار باز پس گیرد. بر اساس گزارشی از Naver، سامسونگ در حال کار بر روی یک گوشی تاشو است که ضخامت آن تنها 7 میلی‌متر در حالت بسته خواهد بود.

اگر شرکت موفق به انجام این کار شود، این گوشی به طرز قابل توجهی باریک‌تر از آنر مجیک وی 3 خواهد بود. اما این کار آسان نخواهد بود. برای دستیابی به چنین ابعادی، شرکت باید فداکاری‌های زیادی انجام دهد، مانند حذف پشتیبانی از S Pen و کاهش ظرفیت باتری.

نازک‌ترین گوشی تاشو جهان
نازک‌ترین گوشی تاشو جهان

این اولین باری نیست که شنیده می‌شود سامسونگ در حال توسعه یک دستگاه تاشو نازک است. گزارش‌هایی از توسعه یک مدل گلکسی زد فولد 6 اسلیم وجود دارد. هنوز مشخص نیست که دستگاه مورد نظر با ضخامت 7 میلی‌متر همان مدل است یا یک نسخه جداگانه را توسعه خواهد یافت.

فراتر از ابعاد فیزیکی، این گزارش نشان می‌دهد که سامسونگ به دنبال ویژگی‌های منحصر به فردی است تا گوشی‌های تاشو خود را از گوشی‌های هوشمند سنتی متمایز کند. با این حال، جزئیات مشخصی درباره این ویژگی‌ها در دسترس نیست.

با رشد رقابت در بازار گوشی‌های هوشمند تاشو، توانایی سامسونگ در نوآوری و ارائه دستگاه‌های جذاب برای حفظ رهبری خود در این دسته نوظهور حیاتی خواهد بود. با علاقه منتظر هستیم تا ببینیم شرکت چه چیزهایی برای ما در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر