coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

هماهنگ‌کننده امنیت سایبری ملی استرالیا: هیچ نشانه‌ای از حمله سایبری وجود ندارد

به گزارش رویترز؛ دفتر هماهنگ‌کننده امنیت سایبری ملی استرالیا، میشل مک‌گینس، در پستی در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد که هیچ نشانه‌ای مبنی بر اینکه این اختلال یک حادثه حمله سایبری باشد وجود ندارد.در پی اختلال مایکروسافت که صبح امروز جمعه برابر با 19 ژوئیه (29 تیر 1403) رخ داد، بسیاری از مشاغل تحت شعاع این واقعه قرار گرفتند. در این میان بیشترین آسیب شامل  ارگان حمل‌و نقل هوایی قرار گرفت و بسیاری از فرودگاه‌های سراسر جهان از جمله توکیو، آمستردام، برلین و چندین فرودگاه اسپانیا مشکلات سیستم‌ها و تأخیرها را گزارش دادند.


بیشتر بخوانید:


اختلالات مایکروسافت به حمله سایبری مربوط نیست

شرکت‌های هواپیمایی بین‌المللی، از جمله رایان‌ایر (Ryanair)، بزرگترین شرکت هواپیمایی اروپا از نظر تعداد مسافر، مشکلاتی در سیستم‌های رزرو و دیگر اختلالات را گزارش کردند.

بانک‌ها و دیگر مؤسسات مالی از استرالیا تا هند و آفریقای جنوبی به مشتریان خود درباره اختلال در خدماتشان هشدار دادند، در حالی که گروه LSEG (LSEG Group) نیز از قطع شدن پلتفرم داده و اخبار خود Workspace خبر داد.

ارائه‌دهنده خدمات ابری آمازون (AWS) نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حال بررسی گزارش‌هایی درباره مشکلات اتصال به سرویس‌های Windows EC2 و Workspaces در داخل AWS است.

هنوز مشخص نیست که آیا همه این اختلالات گزارش شده به مشکلات Crowdstrike مرتبط هستند یا عوامل دیگری نیز در کار هستند.

بیشتر بخوانید:

منبع: reuters

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر