coinex
otetmarket
propification.com

راه‌حل پیشنهادی مایکروسافت برای رفع بروزرسانی معیوب CrowdStrike ؛ دستگاهتان را 15 بار ریست کنید!

مایکروسافت امروز در واکنش به مشکل ناشی از بروزرسانی معیوب CrowdStrike که هزاران رایانه و سرور ویندوزی را از کار انداخته است، راه‌حلی آشنا را پیشنهاد داده است: خاموش و روشن کردن مجدد دستگاه‌ها.در یادداشتی در صفحه پشتیبانی قطع سرویس Azure، مایکروسافت اعلام کرده که شنیده است راه‌اندازی مجدد ماشین‌های مجازی ((Virtual Machines یا VM) ) و رایانه‌ها به دفعات می‌تواند مفید باشد.

این شرکت اعلام کرد: “ما بازخوردهایی از مشتریان دریافت کرده‌ایم که نشان می‌دهند چندین بار راه‌اندازی مجدد (تا ۱۵ بار) ممکن است نیاز باشد، اما به طور کلی بازخوردها حاکی از آن است که راه‌اندازی مجدد یک مرحله موثر در رفع مشکل در این مرحله است.”


بیشتر بخوانید:


رفع بروزرسانی معیوب CrowdStrike

مایکروسافت توصیه می‌کند در صورتیکه که 15 بار خاموش و روشن کردن دستگاه مشکل را برطرف نکرد، روش جایگزینی که بسیاری از مدیران فناوری اطلاعات امروز استفاده کرده‌اند، یعنی حذف درایور معیوب CrowdStrike را امتحان کنید.

در مورد ماشین‌های مجازی Azure مایکروسافت، این کار باید برای مدیران فناوری اطلاعات آسان‌تر باشد که دیسک را متصل کرده و تلاش کنند فایل معیوب را حذف کنند، بدون نیاز به بوت کردن دستگاه‌ها در حالت ایمن.

رفع بروزرسانی معیوب CrowdStrike
رفع بروزرسانی معیوب CrowdStrike با راه‌اندازی مجدد 

شنیده‌ایم که برخی از مدیران فناوری اطلاعات تایید کرده‌اند که راه‌اندازی مجدد دستگاه‌ها مشکل را برطرف می‌کند. شگفت‌انگیز است که یکی از بزرگ‌ترین قطعی‌های جهانی فناوری اطلاعات در تاریخ با خاموش و روشن کردن مجدد دستگاه‌ها قابل حل است. در واقع یک الگوی رفتاری ساده و البته روزانه کارآمد خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

منبع: theverge

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر