coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

هشدار؛ بازیکنان همستر کامبت مورد حمله قرار گرفتند

کلاهبرداران به بازی همستر نفوذ کردند.بازی تلگرامی جدید که از زمان ورودش توجه کاربران بسیاری را به خود جلب کرده اکنون مورد حمله قرار گرفته.گزارش های جدید نشان می‌دهد که بازیکنان همستر کامبت مورد حمله قرار گرفته اند.

همستر کامبت بازی پرطرفدار این روزها مورد حمله قرار گرفت.کارشناس امنیتی شرکت کسپرسکی امروز متوجه شد که بازیکنان همستر کامبت مورد حمله قرار گرفته اند.در واقع کلاهبرداران کاربرانی که رشد قابل توجه ای داشته را هدف قرار داده اند.


بیشتر بخوانید:

بازیکنان همستر کامبت مورد حمله قرار گرفتند

بر اساس اعلام اولگا اسویستونوا، کارشناس امنیتی شرکت کسپرسکی تعدادی از بازیکنان همستر کامبت که در این بازی پیشرفت داشتند مورد حملات فیشینگ قرار گرفته‌اند.در واقع در حملات فیشینگ از تکنیک‌های فریب‌دهنده‌ای علیه بازیکنان استفاده می‌شود تا اقداماتی را انجام دهند.

اسویستونوا در این باره توضیح داد:«تیم ما مجموعه‌ای از طرح‌های کلاهبرداری را مشاهده کرده است که کاربران همستر کمبت را هدف قرار می‌دهد. در یکی از این طرح‌ها، کلاهبرداران با ارسال لینک‌های فیشینگ که اطلاعات ورود به حساب کاربر را به دست می‌آورند، قربانیان را با وعده تبدیل سکه‌های درون بازی به روبل فریب داده‌اند.»

او همچنین عنوان کرد:«حملات زمانی موفقیت‌آمیز هستند که کلاهبرداران بتوانند اطلاعات ورود به حساب تلگرام کاربران را دریافت کنند.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیکنان همستر کامبت چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر