coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

از شیائومی MIX Fold 4 رقیب سرسخت زد فولد 6 سامسونگ رونمایی شد [+مشخصات کامل]

گوشی شیائومی MIX Fold 4 به‌عنوان جانشین مدل سال گذشته، Fold 3، معرفی شده و به‌رقابت با گوشی‌های جدید Galaxy Z Fold 6 و Honor Magic V3 پرداخته است. این مدل جدید با به‌روزرسانی‌های قابل‌توجهی نسبت به مدل قبلی خود همراه است.شیائومی امروز دو گوشی تاشو جدید خود را رونمایی کرد؛ یکی از آن‌ها اولین گوشی فلیپ تاشوی این برند بوده و دیگری گوشی تاشوی افقی (کتابی) نسل چهارم است.


بیشتر بخوانید:


مشخصات اصلی شیائومی MIX Fold 4

شیائومی در طراحی ماژول دوربین پشتی مستطیلی MIX Fold 4 تغییرات اندکی ایجاد کرده است. این ماژول بزرگ‌تر از مدل قبلی و لبه پایینی آن منحنی شده است. دکمه پاور که همچنین به‌عنوان حسگر اثرانگشت عمل می‌کند توسط شرکت Godix ساخته شده است.

این گوشی تاشو به دو موتور Dragon Bone Engine 2.0 شیائومی مجهز شده که به بهبود Reliability و حفظ نازکی گوشی کمک می‌کند. همچنین از معماری فیبر کربنی با استحکام بالا T800H برای کاهش وزن استفاده شده است.

لولاهای این گوشی توانایی 500000 بار باز و بسته شدن را دارند. از نظر ابعاد، دستگاه در حالت تاشده 9.47 میلی‌متر و در حالت باز 4.59 میلی‌متر ضخامت دارد که نزدیک به اندازه‌ی Honor Magic V3 است. وزن این گوشی تاشو 226 گرم بوده و همچنین دارای گواهی مقاومت در برابر آب IPX8 است.

صفحه‌نمایش خارجی اصلی MIX Fold 4 اندازه 6.56 اینچ با لبه‌های چهارگانه منحنی دارد در حالی که صفحه‌نمایش داخلی 7.98 اینچ با رزولوشن 2488 در 2224 پیکسل طراحی شده است. هر دو صفحه‌نمایش از نوع OLED هستند و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، روشنایی حداکثر 3000 نیت، HDR10+، HDR Vivid و Dolby Vision را برای تجربه تماشای همه‌جانبه ارائه می‌کنند.

ویژگی‌ دیگری که برای این گوشی شاخص که بزودی آن را در دسته‌بندی بهترین گوشی های 2024 قرار می‌دهد، استفاده از شیشه فوق‌العاده نازک برای صفحه نمایش داخلی بوده که شیائومی دوربین را در زیر آن قرار داده است.

مشخصات اصلی شیائومی MIX Fold 4
شیائومی MIX Fold 4 با Honor Magic V3 و Galaxy Z Fold 6 رقابت می‌کند

بررسی مشخصات شیائومی میکس فولد 4 به لحاظ دوربین

در بخش عکاسی، MIX Fold 4 دارای چهار دوربین پشتی با برند Leica (لایکا) است. این مجموعه شامل یک حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی، یک واحد تله‌فوتو پرتره 50 مگاپیکسلی با زوم 2 برابری و در نهایت یک دوربین پریسکوپی 50 مگاپیکسلی با زوم 5 برابری است. این گوشی تاشو دارای ویژگی‌های مختلف Leica مانند فیلترها، سبک‌های عکاسی و موارد دیگر است.

سخت‌افزار بکار رفته در شیائومی MIX Fold 4

در بخش سخت‌افزار،شیائومی MIX Fold 4 از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 با حداکثر 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه ذخیره‌سازی بهره می‌برد. این گوشی تاشو دارای یک باتری 5100 میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ سیمی 67 وات و شارژ بی‌سیم 50 وات پشتیبانی می‌کند. سیستم خنک‌کننده فوق‌العاده نازک VC نیز برای دفع حرارت وجود دارد. از نظر نرم‌افزاری، این دستگاه با سیستم‌عامل HyperOS عرضه می‌شود و دارای ویژگی‌های مختلف هوش مصنوعی است. این گوشی تاشو دارای اتصال ماهواره‌ای دوطرفه است که امکان دریافت و ارسال پیام‌ها را در زمانی که شبکه سلولی در دسترس نیست، فراهم می‌کند.

قیمت، رنگ‌بندی میکس فولد 4 شیائومی

شیائومی MIX Fold 4 با قیمت 8999 یوان (تقریباً 1237 دلار) برای نسخه پایه 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه، نسخه‌های 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه با قیمت 9999 یوان (تقریباً 1375 دلار) و نسخه 1 ترابایتی با قیمت 10999 یوان (تقریباً 1513 دلار) عرضه می‌شوند. این گوشی تاشو در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر