coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

وان پلاس اوپن 2 با باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی عرضه می‌شود

گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهند که عرضه وان پلاس اوپن 2 به سال بعد موکول شده است. Digital Chat Station گزارش کرد که اوپو و ویوو بر روی تاشوهای بزرگی کار می‌کنند که در سه ماهه اول سال 2025 وارد بازار می‌شود.قرار است تاشوهای جدید به اسنپدراگون 8 نسل 4 مجهز شوند. البته این اطلاعات پیش تر درخصوص OPPO Find N5 منتشر شده بود اما منبع جدید اعلام کرد که گوشی‌های جدید یک باتری بزرگ 6000 میلی‌آمپر ساعتی هم با خود به همراه دارند.


بیشتر بخوانید:


وان پلاس اوپن 2 سال بعد عرضه می‌شود

OPPO Find N3 سال گذشته با نام وان پلاس اوپن در بازارهای جهانی عرضه شد. بنابراین احتمال می‌رود که تاشوی جدید اوپو همان وان پلاس اوپن 2 است که در خارج از چین عرضه می‌شود. اطلاعات قبلی هم زمان عرضه را سال 2025 اعلام کرده بودند.

وان پلاس اوپن 2 با باتری بزرگ 6000 میلی‌آمپر ساعتی نسبت به نسخه اصلی که باتری 4805 میلی آمپری داشت، قطعا بهبود یافته‌تر است. باتری این دستگاه حتی از باتری 5400 میلی‌آمپر ساعتی وان پلاس 12 نیز بزرگتر است.

وان پلاس اوپن 2 با باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی عرضه می‌شود

اگر شما هم استفاده از صفحه نمایش را به استفاده از نمایشگر گوشی هوشمند خود ترجیح می‌دهید، باتری بزرگ کمکتان می‌کند.

با این وجود، یک باتری بزرگتر در OnePlus Open 2 با استراتژی فعلی این شرکت مطابقت دارد، زیرا این برند اخیراً از فناوری به اصطلاح Glacier Battery رونمایی کرده است. این با ارائه باتری‌های مبتنی بر سیلیکون برای ظرفیت بیشتر در همان اندازه فیزیکی، جای پای HONOR و چندین برند دیگر را دنبال می‌کند.

وان پلاسAce 3 Pro اولین گوشی هوشمندی بود که باتری 6100 میلی‌آمپر ساعتی‌اش به فناوری جدید مجهز شد. البته این دستگاه در چین عرضه شد.

بیشتر بخوانید:

منبع: androidauthority

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر