coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

رابط کاربری One UI 6.1.1 با ویژگی جدید لایو افکت پس زمینه زنده می‌سازد

همانطور که می‌دانید تاشوهای جدید سامسونگ اولین دستگاه‌هایی بودند که رابط کاربری One UI 6.1.1 را دریافت کردند. نقطه قوت به روزرسانی جدید ویژگی‌هایی است که با کمک هوش مصنوعی ارائه می‌کند. یکی از این ویژگی‌های جذابی که اکنون متوجه حضورش شدیم لایو افکت است.در واقع قابلیت جدید می‌تواند، هر تصویر معمولی را با یک شخص در آن به والپیپر زنده تبدیل کند. ویژگی جدید رابط کاربری One UI 6.1.1 که لایو افکت نام دارد می‌تواند سوژه را از پس زمینه جدا کند.


بیشتر بخوانید:


والپیپرهای لایو افکت از تصاویر معمولی ساخته می‌شوند

این قابلیت از الگوریتم‌های مبتنی بر هوش مصنوعی برای شناسایی یک فرد یا حیوان خانگی در یک تصویر معمولی و جدا کردن آن از پس زمینه استفاده می‌کند. سپس این دو چیز به صورت سه بعدی نمایش داده می‌شوند تا یک اثر اختلاف منظر ایجاد شود.

سامسونگ با انتشار یک ویدئو قابلیت جدیدش را به تفصیل برای بازار کره جنوبی توضیح داد. غول فناوری کره‌ای اساساً از ویژگی Image Clipper شرکت استفاده می‌کند که با One UI 5.1 عرضه شد و دو تصویر را از یک عکس معمولی استخراج می‌کند. پس لز آن از ویژگی AI Eraser استفاده می‌کند که با One UI 6.1 برای پر کردن فضای خالی پس‌زمینه استفاده می‌شود. سپس، با جلوه‌های حرکتی، شی را بر روی آن تصویر پس زمینه تحمیل می‌کند.

به هرحال توجه داشته باشید که احتمالا ویژگی Live Effects در تصاویری که سوژه‌هایی زیاد یا خیلی کوچک دارند کارایی ندارد. این ویژگی احتمالاً در چند ماه آینده برای همه گوشی‌های رده بالای سامسونگ که رابط کاربری One UI 6.1.1 را دریافت می‌کنند، عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

منبع:sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر