coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

Google Messages در گوشی‌های گلکسی جایگزین پیامرسان سامسونگ می‌شود

بسیاری از گوشی‌های اندرویدی با اپلیکیشن Google Messages به عنوان برنامه پیش‌فرض ارسال پیام عرضه می‌شوند، اما سامسونگ مدت‌هاست که از پیام‌رسان خود استفاده می‌کند. اکنون این روند تغییر کرده و این شرکت به تازگی اعلام کرده که از یک اپلیکیشن پیام‌رسان پیش‌فرض جدید استفاده خواهد کرد.این خبر از طریق اپلیکیشن Samsung Members و توسط تحلیل‌گر مکس واینباخ (از طریق 9to5Google) منتشر شده که نشان می‌دهد از این به بعد پیامرسان گوگل (Google Messages) به عنوان برنامه پیش‌فرض ارسال پیام در گوشی‌های گلکسی خواهند بود.


بیشتر بخوانید:


Google Messages به صورت پیش‌فرض در گوشی‌های گلکسی فعال خواهد شد

در یک اسکرین‌شات از این اطلاعیه آمده است: «از مدل‌های Flip 6، Fold 6 و مدل‌های جدیدتر، اپلیکیشن پیام‌رسان سامسونگ (Samsung Messages) دیگر پیش‌فرض نخواهد بود. در عوض، پیامرسان گوگل تجربه جدید و بهتری برای ابراز احساسات و ایجاد ارتباطی امن و سرگرم‌کننده ارائه خواهد داد.»

پیامرسان گوگل به صورت پیش‌فرض در گوشی‌های گلکسی سامسونگ فعال خواهد شد

این اطلاعیه همچنین اشاره می‌کند که کاربران همچنان می‌توانند پیام‌رسان سامسونگ را از فروشگاه گلکسی دانلود کنند، اما برخی از قابلیت‌ها حذف خواهند شد. هنوز اطلاعات دقیقی درباره قابلیت‌های تحت تأثیر قرار گرفته منتشر نشده است.

کارشناس اندروید و همکار Android Authority، میشال رحمان، اشاره کرده که پیام‌رسان سامسونگ همچنان برنامه پیش‌فرض در نسخه‌های کانادایی و اروپایی Z Fold 6 و Z Flip 6 باقی مانده است. این موضوع نشان می‌دهد که این تغییر فعلاً فقط برای دستگاه‌های ایالات متحده اعمال شده است.

پیامرسان گوگل به صورت پیش‌فرض در گوشی‌های گلکسی سامسونگ فعال خواهد شد

این خبر در حالی منتشر شده که پیش از این اخبار درباره‌ی اینکه Google Messages تصاویر ارسالی از طریق RCS را فشرده می‌کند پخش شده بود.

طبق برخی از آزمایش‌هایی که کارشناسان حوزه انجام داده‌اند، یک تصویر 50 مگاپیکسلی و 6 مگابایتی به صورت یک تصویر 3.1 مگاپیکسلی و 404 کیلوبایتی از طریق RCS ارسال می‌شود، در حالی که گزینه ارسال عکس سریع غیرفعال باشد. در مقابل، پیام‌رسان سامسونگ قادر است تصاویر غیر فشرده را از طریق RCS ارسال کند.

اخبار دیگری نیز منتشر شده که نشان می‌دهند گوگل در حال کار بر روی قابلیت ارسال تصاویر بزرگتر از طریق RCS در گوگل مسیج است. به نظر می‌رسد این مشکل عمده به زودی حل خواهد شد. با این حال، ممکن است بهتر بود سامسونگ قبل از کنار گذاشتن پیام‌رسان خود به عنوان گزینه پیش‌فرض، منتظر حل این مشکل می‌ماند.

بیشتر بخوانید:

منبع: androidauthority

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر