coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

شرایط فروش اقساطی MVM X33 کراس دستی مرداد 1403 [+ جزئیات]

شرایط فروش اقساطی MVM X33 کراس دستی مرداد 1403 توسط مدیران خودرو با دوره‌های بازپرداخت متنوع و پیش‌پرداخت‌های متغیر اعلام شد.

مدیران خودرو در جدیدترین طرح فروش محصولات خودرو به سراغ یکی از شاسی‌بلندهای پرفروش، خوش قیمت و محبوب بازار ایران که در کارخانه خود مونتاژ می‌کند رفته است. نام این خودرو MVM X33 Cross نسخه دنده دستی است.

در شرایط فروش اقساطی MVM X33 کراس دستی مرداد 1403 ذکر شده که این خودرو با دوره‌های بازپرداخت 1 تا 5 ساله قابل سفارش‌گیری است و متقاضی بسته به میزان پیش‌پرداخت خود می‌توانند مبلغ اقساط ماهانه مورد نظر را انتخاب کند. در ادامه با جزئیات طرح فروش شاسی بلند مدیران خودرو همراه تکراتو باشید.


بیشتر بخوانید:


شرایط فروش اقساطی MVM X33 کراس دستی مرداد 1403

مدیران خودرو شرایط فروش قسطی یا اعتباری ام وی ام ایکس 33 کراس دنده‌ای را با ارسال چندین تصویر با شرایط متغیر اعلام کرد. طبق ایت تصاویر، متقاضیان می‌توانند از مدت بازپرداخت 50، 60، 70 و 80 یکی را و همچنین مبلغ اقساط ماهانه آن را از بین 1، 2، 3، 4 و 5 سال نیز انتخاب کنند.

مدیران خودرو شاید بهترین خودروساز ایران باشد که طرح‌های فروش متنوع از نقدی گرفته تا اقساطی و همچنین مدت‌های بازپرداخت طولانی‌مدت را به کار می‌بندد. این طرح نیز مشخص می‌کند که مدیران خودرو جقدر انعطاف بالایی دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط فروش نسخه دنده‌ای ایکس 33 کراس چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر