coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

سری آیفون 17 از ProMotion در سراسر صفحه پشتیبانی می‌کند

به تازگی اطلاعات جدیدی در مورد سری آیفون 17 افشا شده که نشان می‌دهد اپل در حال آماده‌سازی تغییرات مهمی برای این سری است. اگرچه انتظار می‌رود سری آیفون 16 در سپتامبر 2024 معرفی شود، اما شایعات در مورد سری جدید اپل نیز به گوش می‌رسد.طبق گزارش Ice Universe سری آیفون 17 شامل چهار مدل خواهد بود، اما با یک تغییر جدید: مدل آیفون 17 Slim جایگزین آیفون 17 Plus خواهد شد. بنابراین این سری شامل مدل‌های آیفون 17، 17 Pro، 17 Pro Max و 17 Slim می‌شود.


بیشتر بخوانید:


مشخصات فنی سری آیفون 17

آیفون 17 و 17 Pro با صفحه نمایش 6.27 اینچی عرضه خواهند شد، در حالی که مدل‌های Slim و Pro Max به ترتیب دارای صفحه نمایش‌های 6.65 اینچی و 6.86 اینچی هستند.  ویژگی برجسته این سری، پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی ProMotion و فناوری LTPO در تمام مدل‌ها است.

این تغییر باعث می‌شود که مدل‌های استاندارد آیفون از نظر فناوری نمایشگر با مدل‌های Pro برابری کنند. همچنین طراحی آشنای Dynamic Island همچنان ادامه خواهد داشت.

در زمینه دوربین، بهبودهایی به‌ویژه برای مدل‌های Pro پیش‌بینی می‌شود. این مدل‌ها احتمالاً دارای سیستم دوربین سه‌گانه 48 مگاپیکسلی خواهند بود که شامل لنزهای اصلی، تله‌فوتو و فوق عریض به همراه یک سنسور زمان پرواز است.

مشخصات فنی سری آیفون 17
مشخصات سری آیفون 17

جزئیات در مورد تنظیمات دوربین برای مدل‌های استاندارد آیفون 17 و 17 Slim کم است، اما انتظار می‌رود مدل پایه دارای سیستم دوربین دوگانه باشد.

در بخش عملکرد، گفته می‌شود آیفون 17 و 17 Slim از چیپست A19 Bionic اپل استفاده خواهند کرد، در حالی که مدل‌های Pro از چیپست قدرتمندتر A19 Pro بهره خواهند برد که بر پایه فرآیند 3 نانومتری پیشرفته TSMC ساخته شده است. همچنین انتظار می‌رود که تمام مدل‌ها از مودم کوالکام اسنپدراگون برای اتصال سلولی استفاده کنند.

از دیگر ویژگی‌های برجسته می‌توان به پورت USB-C جهانی، Face ID، فریم آلومینیومی برای مدل‌های استاندارد و فریم تیتانیومی برای مدل‌های Pro اشاره کرد.

قیمت‌های احتمالی سری آیفون 17

در مورد قیمت، شایعه شده است که آیفون 17 از 799 دلار شروع می‌شود، در حالی که آیفون 17 Slim با قیمت 1299 دلار عرضه خواهد شد که آن را به گران‌ترین مدل این سری تبدیل می‌کند. این بدان معناست که قیمت آن بیشتر از آیفون 17 Pro و Pro Max خواهد بود که به ترتیب با قیمت‌های 1099 و 1199 دلار عرضه خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر